DIY Scrubs!!

1.6K 93 0
                                    


Γειααα!! Τι κανετε?? Επειδη εμενα μ αρεσει τωρα που το καλοκαιρακι ερχεται να περιποιω λιγο περισσοτερο το σωμα μ, σκεφτηκα να σας πω μερικες συνταγες για scrub προσωπου και για καθε επιδερμιδα!

Ευαισθητη επιδερµίδα

Τι χρειαζεστε:

8 κουταλιες αποξηραμενο χαμομηλι 2 κουταλιες βρομη 2 κουταλιες εκχυλισμα ή λαδι καλεντουλας 2 κουταλιες γιαούρτι με πετσα Προετοιμασια και εφαρμογη
Αν εχεις τασεις ευαισθησιας, αποφυγε το τριψιμο, για να μην προκαλεσεις καποιον ερεθισμο. Αυτο που σου προτεινω ειναι να φτιαξεις αυτην την ανακουφιστικη μησκα ανανεωσης, η οποια απλώνεται ομοιόμορφα σε όλο το πρόσωπο χωρίς τριβή: Αρχικά, βάλτε το χαμομήλι και τη βρόμη στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν πούδρα και έπειτα ανακατέψτε τα με τα υπόλοιπα υλικά. Απλώστε τη μάσκα για 5΄ στο πρόσωπό σ και αφού στεγνώσει, αφαιρεσε τη με χλιαρό νερό και ένα μαλακό βαμβακερό ύφασμα. Θα παρασύρει μαζί της νεκρά κύτταρα, σκόνη και σμήγμα και το πρόσωπό σ θα λάμπει από υγεία χωρίς ίχνος κοκκινίλας.

Tips

Η καλύτερη ώρα για απολέπιση είναι το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο. Τα scrub εφαρμόζονται πάντα σε καθαρό δέρμα.

Πολύ ξηρή επιδερµίδα: Ελαιόλαδο και λευκή ζάχαρη

Τι χρειάζεστε:

1 κουταλιά κρυσταλλική ζάχαρη (ιδανικά βιολογική) 1 κουταλιά ελαιόλαδο (αν θέλετε μπορείτε να το αντικαταστήσετε με αμυγδαλέλαιο ή έλαιο τζοτζόμπα) 1 κάψουλα βιταμίνης C
Προετοιμασία και εφαρμογή
Σπάσε την κάψουλα και αδειάσε το περιεχόμενό της σε ένα μπολ. Έπειτα ανακατέψε όλα τα υλικά με ένα κουτάλι μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα, βάλε λίγη ποσότητα στην παλάμη σας και κάντε απαλό μασάζ για περίπου 1΄ (όχι παραπάνω, γιατί η ξηρή επιδερμίδα δεν είναι πολύ ανθεκτική σε ερεθισμούς). Στη συνέχεια, αφήσε το για 3-4΄ στο πρόσωπο μέχρι να στεγνώσει. Καθώς το απολεπιστικό στεγνώνει, θα νιώσεις ένα τράβηγμα, πράγμα που σημαίνει ότι λειτουργεί και σαν μάσκα. Τέλος, ξεπλύνε με χλιαρό νερό. Η συνταγή αυτή μπορεί εξίσου θαυμάσια να εφαρμοστεί και στο σώμα.

Λιπαρή επιδερµίδα: Λεβάντα και πράσινο τσάι

Τι χρειάζεστε:

1 κουταλιά φύλλα πράσινου τσαγιού 1 κουταλιά άνθη λεβάντας 2 κουταλιές μέλι 1 κουταλιά μηλόξιδο ή λεμόνι Προετοιμασία και εφαρμογή
Για να μην τραυματίσουν την επιδερμίδα σ τα άνθη λεβάντας και τα φύλλα του τσαγιού, βάλε τα πρώτα στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν σκόνη. Μετά αναμείξε τη μαζί με τα υπόλοιπα υλικά, ώσπου το μείγμα να γίνει ομοιογενές. Στη συνέχεια, απλώσε το μείγμα στο πρόσωπο και τον λαιμό σε παχύ στρώμα και κάνε απαλό μασάζ με κυκλικές κινήσεις και με φορά από το κέντρο του προσώπου προς τους κροτάφους. Τέλος, ξεπλύνε με χλιαρό νερό. Το δέρμα σ θα καθαρίσει σε βάθος και ο τόνος του προσώπου θα γίνει πιο λαμπερός.

Για τα τραχιά σηµεία: Μαύρη ζάχαρη και βούτυρο κακάο

Τι χρειάζεστε:

1½ κουταλιά μαύρη ζάχαρη 3 κουταλιές φυτικό βούτυρο (κατά προτίμηση κακάο ή καριτέ) 3 σταγόνες αιθέριο έλαιο με αντισηπτικές ιδιότητες (π.χ. λεβάντα, δεντρολίβανο, μέντα κ.ά.) Προετοιμασία και εφαρμογή
Αναμείξε όλα τα υλικά σε ένα μπολ. Αφού γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα, το απλώνεις στα επίμαχα σημεία και κάνετε μασάζ με τα δάχτυλα. Από το πρώτο λεπτό θα νιώσεις ότι το δέρμα σας αρχίζει να μαλακώνει, ωστόσο συνεχίστε το τρίψιμο για περίπου 5-7΄. Όταν τελειώσεις, ξεπλύνετε με νερό, ζεστό κατά προτίμηση, το οποίο θα μαλακώσει ακόμα περισσότερο το δέρμα σας. (Έξτρα συμβουλή: Για να διατηρείσεις απαλές τις φτέρνες και τα πέλματά σ περισσότερο χρόνο, απλώσε το βράδυ πριν κοιμηθείς μια ενυδατική κρέμα και φορά βαμβακερές κάλτσες.)

Tips

Μετά τη διαδικασία, βάλτε ενυδατική κρέμα, για να διατηρήσετε ενυδατωμένη την επιδερμίδα σας. Η συχνότητα της απολέπισης εξαρτάται από τον τύπο της επιδερμίδας. Αν έχετε ξηρή ή ευαίσθητη, δεν πρέπει να υπερβαίνετε τις δύο φορές την εβδομάδα.

Αυτα για τωραα!! Ελπιζω να σας βοηθησαν!! Θα προσπαθησω να ανεβασω και πιο μετα!

Υ.Γ. Ο διαγωνισμος ακυρωθηκε...😢
Βββ!!😘😘

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsWhere stories live. Discover now