Σε λιγοτερο απο 5 ωρες αλλαζει ο χρονος!! Για αυτο σκεφτηκα να σας πω μερικα goals και ιδεες που μπορεις να βαλεις το νεο ετος!
❄Ξεκινα γυμναστικη
Νμζ αυτος ειναι ο πιο συνηθισμενος στοχος που τον βαζουμε ολοι μας καθε χρονο... 😅Αλλα αν το θελετε πραγματικα, θα ξεκινησετε! (Πειτε μ στα σχολια αν θελετε να ανεβασω κανενα παρτ με αυτο το θεμα!)❄Αλλαξε το δωματιο σ
Δν χρειαζετε να κανεις τπτ σημαντικες αλλαγες! Απλα διακοσμησε το διαφορετικα!❄Περνα λιγοτερο χρονο με το κινητο σ
Ελα μην κρυβεσε! Ξρ οτι αυτον τον χρονο ησουν συνεχεια στο κινητο σ! Για αυτο παρε το θαρρος να σβησεις τις εφαρμογες σ (π.χ. παιχνιδια)και βγες εξω!❄Διαβασε περισσοτερα βιβλια!
❄Βρες ενα καινουργιο χομπι!
❄Βγαζε μια φωτογραφια καθε μερα!
Για να δεις πως αλλαζεις!❄Βαζε το ξυπνητηρι σ ενα λεπτο νωριτερα καθε μερα!
Ετσι θα μπορεις να ξυπνας πιο νωρις!❄Φορα κοκκινο!
Ερευνες λενε οτι το κοκκινο σ ανεβαζει την ψυχολογια!❄Να εισαι ειλικρινεις με το εαυτο σ και με τους υπολοιπους!
❄Ζωγραφιζε καθε μερα!
❄Εχε μαζι σ το "worried notebook"
Εχε παντα στη τσαντα σ ενα τετραδιο οπου εκει θα γραφεις τις ανυσηχιες σ!❄Εκτιμησε αυτα που εχεις! Ακομα και τα μικρα!
❄Γινε εθελοντρια!
Αν δν μπορεις λογω ηλικιας, πες τους γονεις σ να γινουν εκεινοι εθελοντες αλλα με τα δικα σ χρηματα!❄Αλλαξε το στιλ σ!
❄Σταματα να εισαι ντροπαλη και διασκεδασε!
❄Ακου μουσικη αντι να βλεπεις τηλεοραση!
❄Βαζε σε ενα βαζο ολες τις αναμνησεις (φωτογραφιες, χαρτακια..) που θες να κρατησεις αυτον τον χρονο!
❄Βγες εξω και εξερευνησε την γειτονια σ!
❄Πηγαινε περισσοτερες εκδρομες!
❄Ξοδευε τα χρηματα σ για κατι σημαντικο!
❄Βαζε στο κουμπαρα σ απο 1€ καθε μερα! Στο τελος του χρονου θα εχεις μαζεψει 365€! Αν ριχνεις περισσοτερα, τοσο το καλυτερο!😉
Ξρ ξρ.. σε αυτο το παρτ δν διαβασατε κατι ιδιαιτερο. Ολα αυτα που σας ειπα ειναι μικροπραγματα.. Αλλα αυτα τα μικροπραγματα μπορουν να σας αλλαξουν την ζωη! Μπορει οχι σε μεγαλο βαθμο αλλα κατι θα κανουν! Ελπιζω να περασετε τελεια σμρ και να εχετε κοντα σας ολους αυτους που αγαπατε! Τα λεμε του χρονου!(😂)
Καλη χρονια! Με αγαπη και υγιεια!💘
Φενια💕💕
BINABASA MO ANG
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Random(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...