🎅 Χόρεψε το "Jingle Bell Rock".
🎅 Εμψύχωσε τον Dasher, τον τάρανδο, πουέ έχει παχύνει τελευταία... (αν δεν το γνωρίζεις, ο Dasher υποτίθεται ότι είναι ο πιο γρήγορος τάρανδος του Αη-Βασίλη😂)
🎅 Βγάλε έναν λόγο για το λιώσιμο του Φρόστι, του Χιονάνθρωπου.
🎅 Να υποδυθείς μια σκήνη της ταινίας "The Nightmare before Christmas" χωρίς να μιλάς.
🎅 Χόρεψε το "Dance of The Sugar Plum Fairy".
Μπορούμε απλά να εκτιμήσουμε το ταλέντο αυτών των ανθρώπων για λίγο;
🎅 Για το υπόλοιπο της ημέρας θα πρέπει να λες "Ακούς αυτό που ακούω;" όταν κάποιος στα αριστερά σου μιλάει
🎅 Τραγούδα το "Φρόστι ο Χιονάνθρωπος".
🎅 Να υποδυηθείς τον Grinch για όλη την υπόλοιπη ημέρα.
🎅 Κουβάλα το άτομο στα αριστερά σου σαν τον σάκο του Άη Βασίλη για 10 δευτερόλεπτα γύρω γύρω στο δωμάτιο.
🎅 Κάτσε στα πόδια όλων των παιχτών και πες τους τι θες για τα Χριστούγεννα.
🎅 Τώρα όλοι οι άλλοι παίχτες πρέπει να καθήσουν στα πόδια σου και να σου πουν τι θέλουν για τα Χριστούγεννα.
🎅 Για το υπόλοιπο παιχνίδι φώναζε στο άσχετο, στίχους από χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
🎅 Κάνε "παντομοίμα" το τραγούδι "12 Days of Christmas".
🎅 Κάνε "παντομοίμα" το "Ρούντολφ το Ελαφάκι".
🎅 Στόλισε το άτομο στα δεξιά σου με ζαχαρωτά μπαστούνια.
🎅 Φόρα ένα χριστουγεννιάτικο στεφάνι γύρω από τον λαιμό σου για όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.
🎅 Διακόσμησε τα μαλλιά σου με γιρλάντα.
🎅 Προσποιήσου ότι είσαι ένα ξωτικό στο εργαστήρι του Άη Βασίλη και οι άλλοι παίχτες είναι τα παιχνίδια και πρέπει να τους επισκευάσεις.
🎅 Φτιάξε με κάτι στο δωμάτιο τα γένια του Άη Βασίλη και φόρα το μέχρι το τέλος του παιχνιδιού.
🎅 Φόρα έναν φιόγκο στο κεφάλι και λέγε "Είμαι το καλύτερο δώρο για όλους" κάθε φορά που κάποιος λέει ________ (συμπλήρωσε το κενό).
🎅 Προκάλεσε έναν παίχτη σε διαγωνισμό όπου ο νικήτης είναι αυτός που θα καταφέρει να λιώσει ένα παγάκι στα χέρια του πρώτος. Αν χάσεις πρέπει να συνεχίσεις να προκαλείς μέχρι να κερδίσεις.
🎅 Μίλα σαν τον Ρούντολφ (πρέπει να καλύπτεις την μύτη σου όταν μιλάς) για όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.
🎅 Βγες έξω και φώναξε "Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ! Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ! ΤΟΝ ΞΕΡΩ! ΤΟΝ ΞΕΡΩ!" κάθε φορά που κάποιος λέει μια λέξη με θέμα τα Χριστούγεννα.
🎅 Είσαι ο σκύλος του Grinch για όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.
🎅 Για το υπόλοιπο του παιχνιδιού, προσποιήσου ότι χιονίζει και κάνε αγγελάκια στο "χιόνι", χιονανθρώπους, παίξε "χιονοπόλεμο", κτλ.
🎅 Πάρε κάποιον τηλέφωνο και ρώτα τον αν προτειμά τα μελομακάρονα ή τους κουραμπιέδες (Κουραμπιέδες Crew Ή Μελομακάρονα Squad;😂)
🎅 Χρησιμοποίησε 10 αντικείμενα σγο δωμάτιο και στόλισε τον εαυτό σου σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο
🎅 Βγες έξω και τραγούδα το "Τρίγωνα Κάλαντα" στην γειτονιά σου.
🎅 Απάντα σε οποιαδήποτε ερώτηση που σου κάνουν χρησιμοποιώντας στίχους από χριστουγεννιάτικα τραγούδια.🎅 Κράτα ένα κλαράκι (;) γκι πάνω από τα κεφάλια των συμπαιχτών σου και φίλα το πάνω μέρος των κεφαλιών τους.
🎅 Για το υπόλοιπο της ημέρας, κάθε φορά που γελάς πρέπει να γελάς όπως ο Άη Βασίλης.
🎅 Για το υπόλοιπο του παιχνιδιού πρέπει να κάνεις "σκι" γύρω γύρω από τους άλλους παίχτες.
🎅 Φτιάξε μια χάρτινη χιονονιφάδα για όλους τους παίχτες.
🎅 Τύλιξε έναν παίχτη με χαρτί υγείας σαν δώρο.
🎅 Τραγούδα το "Feliz Navidad" κάθε φορά που κάποιο λέει την λέξη "Χριστούγεννα".
Όλα αυτά θα έχουν περισσότερη πλάκα αν είστε έξω πάντως...😄
Αντιόζζ💕
YOU ARE READING
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Random(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...