Quiz: πόσο απολαμβάνεις τη ζωή;

369 23 0
                                    

I AM ALIVE MY DUDES

Μ' αρέσει που στο προηγούμενο κεφάλαιο είπα ότι θα ξανά ανεβάσω το επόμενο Σαββατοκύριακο, μπατ Ο ΓΕΛ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μ' αρέσει που στο προηγούμενο κεφάλαιο είπα ότι θα ξανά ανεβάσω το επόμενο Σαββατοκύριακο, μπατ Ο ΓΕΛ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ

Soo διάβαζα κάποια άρθρα για την ψυχολογία (κοζ γιορ γκιρλ δεν ξέρει με τι να ασχοληθεί στο μέλλον, αν και προπαμπλι θα ανοίξει σουβλατζίδικο) και πέτυχα ένα απόσπασμα από το βιβλίο του καθηγητή ψυχολογίας και συγγραφέα Frank M. Wanderer, με θέμα το πόσο απολαμβάνουμε την ζωή και είπα γάι νοτ.

Για εκείνον, το πόσο απολαμβάνουμε τη ζωή εξαρτάται από το κατά πόσο είμαστε συνειδητοί και πόσο έχουμε εμείς τον πραγματικό έλεγχο της ίδιας της ζωής μας. Σύμφωνα με τις έρευνές του, τα δύο πράγματα που μας στερούν την ευτυχία είναι (α) το να ζούμε κάτω από την κυριαρχία του Εγώ, χωρίς μάλιστα να το συνειδητοποιούμε, και (β) το να χάνουμε την επαφή μας με το Εδώ και Τώρα. Έτσι, έχει καταλήξει στο ότι μπορούμε να μετρήσουμε πόσο ευτυχισμένοι είμαστε με βάση τρία κριτήρια: σε τι βαθμό...

1...στην καθημερινότητά μας λειτουργούμε με το Εγώ,

2...έχουμε καταφέρει να υπερβούμε το Εγώ,

3...ζούμε στο Εδώ και Τώρα.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΕΓΩ

Το Εγώ, όπως λέει ο Wanderer, χτίζεται στα πρώτα χρόνια της ζωής μας και διαμορφώνει την προσωπικότητά μας για όλη μας τη ζωή. Έχει μάλιστα την τάση να μας λέει ποιες είμαστε, ψιθυρίζοντάς μας στο αφτί την προσωπική μας ιστορία: «ποτέ δεν ήμουν τυχερή», «πάντα είμαι η ριγμένη στις σχέσεις μου», «κανείς δεν μ' αγαπάει γι' αυτό που είμαι αληθινά», «με τον έναν ή τον άλλο τρόπο διώχνω από τη ζωή μου όσους αγαπώ», «δεν θα γίνω ποτέ επιτυχημένη στη δουλειά μου», «πάντα υπάρχει κάποια καλύτερη από εμένα»... Αυτές (και άλλες πολλές!) είναι οι σκέψεις που βάζει το Εγώ στο μυαλό μας και, μεγαλώνοντας, πιστεύουμε τόσο πολύ ότι είναι αληθινές, ώστε ταυτιζόμαστε ασυνείδητα μαζί τους. Το αποτέλεσμα το έχουμε βιώσει όλες: η καρδιά μας βυθίζεται στη θλίψη, η ψυχή μας πονάει, μας πλημμυρίζει η αδικία, ο θυμός, ο φόβος, το παράπονο, η απογοήτευση... Ζούμε κάθε μέρα βουτηγμένες μέσα στα αρνητικά συναισθήματα, χωρίς καν να καταλαβαίνουμε ότι όλα αυτά προέρχονται από τις σκέψεις μας. Ο μόνος τρόπος για να απελευθερωθούμε και να αρχίσουμε να απολαμβάνουμε τη ζωή είναι, σύμφωνα με τον Wanderer, να συνειδητοποιήσουμε πως δεν είμαστε όλα αυτά που μας λένε οι σκέψεις μας ότι είμαστε.

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsWhere stories live. Discover now