Beauty Hacks From Around The Word: India

376 25 4
                                    

Η κάθε χώρα εκτός από τα διαφορετικά ήθη και έθιμα, νοοτροπία και τρόπο ζωής έχει και διαφορετικά πρότυπα ομορφιάς. Μπορεί η μόδα να είναι παγκόσμια αλλά οι γυναίκες κάθε χώρας έχουν τα δικά τους μυστικά ομορφιάς. Σήμερα θα δούμε μυστικά ομορφιάς με άρωμα Ινδίας!

#1: Το πιο σημαντικό μυστικό ομορφιάς είναι ο κουρκουμάς ή κιτρινόριζα (turmeric). Ο κουρκουμάς είναι ένα ριζωματοειδές πολυετές φυτό της οικογένειας των Zingiberaceae. Οι γυναίκες από την Ινδία φτιάχνουν μια μάσκα για το πρόσωπο από αυτό το υλικό. Η μάσκα κάνει το δέρμα σου πιο φωτεινό και πιο μαλακό. Αν θες να φτιάξεις και εσύ μάσκα από κουρκουμά, δες τι θα χρειαστείς.

Υλικά: 2 κ.σ. αλεύρι, λίγο τριμμένο κουρκουμά, 2κ.σ. ροδόνερο και 2 κ.σ. γάλα.

Τα ανακατεύεις όλα μαζί μέχρι να γίνει μια πάστα. Το βάζεις στο πρόσωπο σου για 20 λεπτά και μετά ξεπλένεις με χλιαρό νερό.

#2: Το λεμόνι. Οι Ινδές συνηθίζουν να παίρνουν ένα λεμόνι να το κόβουν στη μέση και να το τρίβουν στο πρόσωπο τους. Τα λεμόνια έχουν οξέα που λειτουργούν ως φυσικό λευκαντικό για το δέρμα και βοηθούν πολύ και στα σπυράκια.

#3: Γάλα καρύδας για τα μαλλιά. Παίρνεις το λάδι το τρίβεις στα χέρια και ύστερα το βάζεις στα μαλλιά σου. Το αφήνεις για όση περισσότερη ώρα γίνεται και μετά ξεπλένεις. Το λάδι καρύδας δίνει λάμψη, υγεία και βοηθάει τα μαλλιά σου να μακρύνουν.

#4: Το να μην αλλάζεις την χωρίστρα στα μαλλιά σου μπορεί να οδηγήσει στην τριχόπτωση στην περιοχή αυτή. Καλό είναι να φτιάχνεις την χωρίστρα σου διαφορετικά που και που.

#5: Για εσάς που δεν σας αρέσει το μαυρισμένο δέρμα, ανακατέψτε το χυμό ενός λεμονιού με ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και εφαρμόστε στο πρόσωπό σας. Αφήστε το για 10 λεπτά και ξεπλύνετε. Οι λεύκανντικες ιδιότητες του λεμονιού θα "αφαιρέσουν" το μαύρισμα, ενώ το μέλι ενυδατώνει το προσωπό σας.

Πάει καιρός που δεν έχω κάνει BHFATW, οπότε here it is!

Θα κάνω και με την Ιταλία κάποια στιγμή, αλλά αν θέλετε μπορείτε να προτείνετε κάποια άλλη χώρα!

Όταν τελειώσουν οι εξετάσεις σας ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ θα κάνω κεφάλαια σχετικά με όσα μου έχετε ζητήσει! [ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όσες γράφουν αύριο και όσες δίνουν Πανελλήνιες την άλλη εβδομάδα (;) !]

Επίσης μπορείτε να μου στείλετε ιδέες για το "Fenia tries..." που σκοπεύω να ξεκινήσω πολύ σύντομα! :)

Φιλιάα!💜

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsWhere stories live. Discover now