┊❥ 𝐞𝐩𝐢𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞: 𝘲&𝘢 | 𝘢𝘯𝘯

184 15 11
                                    

Χελλόου μάι πίπολ!

Ααα πάει τόσος καιρός, τι κάνετε, πώς είστε;

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ααα πάει τόσος καιρός, τι κάνετε, πώς είστε;

Αλήθεια, σκόπευα να ανεβάσω αυτό το κεφάλαιο πολύ νωρίτερα, αλλά σχολείο, φροντιστήρια, γιου νόου:(

Στο προηγούμενο κεφάλαιο σας ζήτησα να μου κάνετε ερωτήσεις για να κάνω και εγώ ένα Q&A και είμαι χαρούμεμη που όντως κάποιες από εσάς με ρωτήσατε κάτι!

Οκ, ας το τελειώνουμε γρήγορα, γιατί θέλω να σας ανακοινώσω κάτι πολύ σημαντικό!

꒰🍰꒱ Αγαπημένο συγκρότημα ή τραγουδιστής;
Λοιπόν σίγουρα το αγαπημένο μου γκρουπ είναι οι BTS, αλλά ακούω και άλλα kpop συγκροτήματα και soloists, αλλά όσον αφορά δυτικούς καλλιτέχνες, λατρεύω τις Melanie Martinez, Ellise, Bea Millers και Michael Jackson!

꒰🍰꒱ Αγαπημένο τραγούδι;
Δεν έχω κάποιο αγαπημένο, αλλά αυτήν την περίοδο έχω κολλήσει με το 'Boss Bitch' της Doja Cat, το 'Say My Name' από το musical 'Beetlejuice' (don't judge me kajsk) και το 'Juice' της Lizzo.

꒰🍰꒱ Αγαπημένο φαγητό;
Για να είμαι ειλικρινής, είμαι περισσότερο γλυκατζού, οπότε δεν έχω αγαπημένο φαγητό χαχα

꒰🍰꒱ Πιστεύεις στην αγάπη;
Γουό, βουτήξαμε βαθιά τώρα. Εμ... Δεν μπορώ να πω για ρομαντικές σχέσεις, καθώς δεν ήμουν ποτέ σε σχέση, οπότε δεν μπορώ μα έχω άποψη σε αυτό. Ναι, και εγώ είχα και έχω κρας σε διάφορα άτομα, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να χαρακτηρίσω αυτό το συναίσθημα πραγματική αγάπη. Συνεπώς θα μιλήσω για την πλατωνική αγάπη, κάτι στο οποίο πιστεύω. Ο άνθρωπος σαν κοινωνικό ον έχει ανάγκη την αγάπη και την τρυφερότητα από τα κοντινά του πρόσωπα!

꒰🍰꒱ Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός ιδανικού φίλου για εσένα;
Κάποιος που μπορείς να εμπιστευτείς, που θα σταθεί δίπλα σου στις δύσκολες στιγμές και κάποιος που θα σε αγαπήσει για αυτό που είσαι και δεν θα προσπαθήσει να σε αλλάξει σύμφωνα με τα δικά του ιδανικά.

꒰🍰꒱ Για σένα, η ομορφιά είναι εσωτερική ή εξωτερική;
Θεωρώ ότι η εξωτερική ομορφιά ενός ατόμου ξεκινάει από μέσα. Για παράδειγμα, έχω δει άτομα με πάρα πολύ όμορφη εξωτερική εμφάνιση, αλλά όταν αρχίζω να τους γνωρίζω καλύτερα και καταλαβαίνω το πραγματικό τους πρόσωπο, η αρχική, όμορφη εικόνα τους απλά καταστρέφεται.

꒰🍰꒱ Ποιες θεωρείς πως είναι οι αξίες και τα ιδανικά που κάθε άνθρωπος πρέπει να κατέχει;
Σεβασμός, αξιοπρέπεια, ευγένια, αυτογνωσία, υπομονή, αισιοδοξία, κοινωνική συνείδηση, αλληλεγγύη και διακαιοσύνη.

꒰🍰꒱ Αν είχες την ευκαιρία να ταξιδέψεις οπουδήποτε, πού θα πήγαινες;
Σίγουρα Ιαπωνία, γιατί λατρεύω την κουλτούρα και την αισθητική τους εκεί και μερικά τοπία είναι πανέμορφα, θα ήθελα να ξαναπάω Γαλλία γιατί πήγα με το σχολείο στο Στρασβούργο και ήταν απλά υπέροχα εκεί και θα ήθελα να ξαναζήσω αυτήν την μαγευτική εμπειρία, και ίσως και μια βόλτα στο Λος Άντελες χαχα♡

꒰🍰꒱ Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Πολλοί πιστεύουν ότι λόγω του χαρακτήρα μου, θα μου αρέσουν τα παστελ χρώματα, αλλά περιέργως μου αρέσει πολύ το κόκκινο.

꒰🍰꒱ Είχες ποτέ σου μια τοξική φιλία;
Ευτυχώς μέχρι στιγμής όχι.

꒰🍰꒱ Με τι ασχολείσαι στον ελεύθερο σου χρόνο;
Μου αρέσει ο χορός, να βλέπω anime, να φτιάχνω edits και να ζωγραφίζω (μπορείτε να ακολουθήσετε το esiting/art account μου στο instagram, λέγομαι @ phcsfenxs:))

꒰🍰꒱ Έχεις πέσει ποτέ θύμα εκφοβισμού και άμα ναι πως το αντιμετώπισες;
Ευτυχώς όχι.

꒰🍰꒱ Αγαπημένη χώρα;
Θα έλεγα Ελλάδα αν δεν βρισκόμασταν σε αυτά τα χάλια, οπότε θα πω Ιαπωνία και Κορέα γιατί μου αρέσει πολύ η κουλτούρα και η αισθητική τους.

꒰🍰꒱ Πόσο καιρό ακούς Kpop;
Νομίζω άρχισα να ακούω στα τέλη του 2016 με αρχές του 2017:) (οι γονείς μου όταν πήρα το πρώτο μου άλμπουμ: σε δυο τρεις μήνες θα σταματήσεις να ακούς αυτούς τους Κινέζους, εγώ, τρία χρόνια μετά, κάνοντας stan πολλά περισσότερα γκρουπς: tell me about that ksjksk)

꒰🍰꒱ Έχεις πάει σε κάποια άλλη χώρα;
Έχω πάει Γαλλία, Ελβετία και Γερμανία!

꒰🍰꒱

Γέευ, τελειώσαμε! Ευχαριστώ όσες στείλατε ερωτήσεις!

Τώρα στα δικά μας...

Το ζητήσατε...

Το πεθυμήσατε...

Το απαιτήσατε θα έλεγα (όχι ντάξει, πλάκα κάνω)

Αλλά ναι.

Είναι γεγονός.

Το ONLY FOR GIRLS επιστρέφει με δεύτερο βιβλίο!

Ναι καλά ακούσατε!

Το πρώτο κεφάλαιο/περιεχόμενα έχει ήδη ανεβεί! Πηγαίντε να το τσεκάρετε!

Θα σας δω εκεί!

Φιλάκια💕

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora