Hallo!! Νν ακομα διαβαζω Γερμανικα... Οκ!! Οπως ειπα χθες, για να κανεις της πασχαλινες σ διακοπες πιο "epic" πρεπει ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΩΤΕ (παιζει να το σκοτωσα..) να κανεις ενα τουλαχιστον sleepover! Θα σας πω μερικες ιδεες που μπορειτε να κανετε!
#1: Spa night
Θες εδω και καιρο να φτιαξεις τα νυχια σ ή να περιποιηθεις τον εαυτο σ? Ενα sleepover ειναι οτι πρεπει! Πες στις κολλητες σ να φερουν καλλυντικα, περιοδικα κλ.!
DIY time!
Οχι που θα σας αφηνα χωρις DIY! Τι λες για μια μασκα προσωπου? Θα χρειαστεις μονο γιαουρτι και μελι. Βαλτα σε ενα μπολ και ανακατεψε τα. Απλωσε σε ολο το προσωπο σ και αφησε το για 20 λεπτα και μετα ξεβγαλε με νερο!#2 Scary story night
ΠΟΙΟΣ δεν λατρευει τρομακτικες ιστοριες? Μπορεις να μαθεις μια τρομακτικη ιστορια λιγη ωρα πριν ερθουν στο σπιτι σ οι κολλητες σ, ή για περισσοτερο σασπενς βρες μια εφαρμογη στο κινητο που εχει τρομακτικες ιστοριες! Συστηνω την:
Τρομακτικες Ιστοριες(Την εχω κατεβασει απο αλλο κινητο😅)
Αν δεν θες να την κατεβασεις, διαλεξε μια ιστορια απο το Wattpad!
Extraa
Για να κανεις την ατμοσφαιρα ποιο τρομακτικη, φτιαξε ενα σπιτακι με σεντονια, βαλε μαξιλαρια, κλεισε τα φωτα, γεμισε το χωρο κερια και παρε και ενα φακο!
Και κατι ακομα! Ειναι ενα παιχνιδι που λεγεται Charlie Charlie. Δεν ξερω αν ειναι αληθινο, ειχαμε δοκιμασει μια φορα και δεν πετυχε.. Αλλα ηταν πρωι και δεν ξερω αν τα πνευματα μιλανε το πρωι... Τεσπα ψαξε στο Youtube πως παιζεται!#3: Movie night
Ολοι λατρευουμε τις ταινιες, right? Λοιπονν αν εχεις καποιο προγραμμα στον υπολογιστη οπως το Popcorn time, διαλεξε μια ταινιαα!! Ή και Σεφερλη απο το Youtube (εμενα μ αρεσει!).#4: Καντε challenges!
Μπορειτε να βρειτε 5 challenges σε ενα παρτ που εχω ανεβασει!#5: Καντε φαρσες
Ενας παλιος αλλα τελειος τροπος να διασκεδασετε!! Αρπαξε το κινητο σ και παρε τηλ αγνωστους! Εχει ΠΟΛΥ φαση!!#6: Καντε βιντεο
Αν εχεις καναλι στο Youtube μπορεις να πεις στις κολλητες σ να κανετε βιντεο! Αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν χρειαζετε να τα ανεβασετε! Απλα καντε μεν το βιντεο (αν ξερεις κανε και επεξεργασια) και κρατα το για αναμνηστικο! Παιξτε το Youtubers!! Εχω κανει και εγω με την κολλητη μ και ειχε πολυ πλακα!!#7: Μαγειρεψτε!!
Ποιος δεν λατρευει το φαγητο? Αλλη μια ιδεα ειναι ειναι να μαγειρεψετε! Π.χ. pancakes, brownies, cupcakes κλ.#8: Μαξιλαροπολεμος!!
Δεν γινεται να υπαρξει sleepover χωρις μαξιλαροπολεμο!!#9: Σελφις, σελφις, σελφις!
Μην ξεχασετε να βγαλετε εκατομμυριες σελφι για να τις κρατησετε ως αναμνηστικες!#10: Θαρρος ή Αληθεια
Αν δεν παιξετε εστω και μια φορα Θαρρος ή Αληθεια, τοτε ειναι σιγουρο οτι δεν θα περασετε καλα!DIY σνακς
#1: Θα χρειαστεις ποπ κορν και σοκολατα. Κοψε σε μικρα κομματακια την σοκολατα, βαλτην σε ενα μπολ και μετα βαλτο στο φουρνο μικροκυμματων. Μολις λιωσει, βαλε τα ποπ κορν σε ενα μπολ και απλωσε απο πανω την σοκολατα. Οτι πρεπει για ταινιουλα!
#2: Το αγαπημενο μ κομματι ολοκληρου του παρτ!! Donuts!!!💘💘 Ηδου πως θα τα φτιαξουμε:
Υλικα
Για τη ζυμη
1 κουπα Nutella. (Για τη ζυμη θα χρησιμοποιησουμε τα 2/3 της κουπας)
1 αυγο και 1 κροκο αυγου χτυπημενα μαζι
6 κ. σουπας αλευρι για ολες τις χρησειςΓια το γαρνιρισμα
Την υπολοιπη Nutella
Χρωματιστη τρουφα σοκολαταςΕκτελεση
Προθερμαινουμε το φουρνο στους 175C και λαδωνουμε ελαφρα μια φορμα για ντονατ. (Αν δεν εχεις χρησιμοποιησε ενα ταψι)Σε ενα μικρο μπολ ανακατευουμε με το μιξερ χειρος το 1/3 κουπας Nutella, το αυγο, τον κροκο αυγου και το αλευρι μεχρι να ομογενοποιηθει το μειγμα.
Μοιραζουμε ιση ποσοτητα του μειγματος σε καθε θηκη για ντονατ της φορμας, τη βαζουμε στο φουρνο και ψηνουμε για 8-10 λεπτα.
Βγαζουμε τη φορμα απο το φουρνο και αφηνουμε τα ντονατ να κρυωσουν για 10 λεπτα πριν τα μεταφερουμε σε πιατελα.
Αλειφουμε την επιφανεια τους με την υπολοιπη νουτελα ακομα και με πολυχρωμη τρουφα σοκολατας, φουντουκια ή οτι αλλο θελουμε!
Sooo ελπιζω να σας βοηθησα! Με ολες αυτες τις ιδεες ελπιζω να μην ακουμπησετε το κινητο!!
Φιλιαααα😙😙😙😙
YOU ARE READING
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Random(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...