Γεια σας!! Οπως διαβασατε και απο τον τιτλο, σημερα θα σας πω μερικα life hacks για την βραδινη σας ρουτινα! (Βασικα θα ειναι περισσοτερο για το πως να κοιμηθειτε πιο γρηγορα!) Επισης αυτο το παρτ ειναι το δευτερο μου collab με την Stav_Lwp!! Στο βιβλιο της θα βρειτε life hacks αλλα για την πρωινη ρουτινα! Μην ξεχασετε να το τσεκαρετε (αφοτου διαβασετε αυτο το παρτ😂)! Ας ξεκινησουμε!
😪Κλεισε ολα τα ηλεκτρονικα (κινητο, τηλεοραση) μιση ωρα πριν πας για υπνο.
😪Μην ξεκινησεις καμια νεα δραστηριοτητα μετα τις 9:30. (Οταν λεω δραστηριοτητα, εννοω μην ξεκινησεις για παραδειγμα το διαβασμα των μαθηματων σου, ή γενικως μην κανεις κατι που θα σου φερει "αναστατωση")
😪Κανε μπανιο και πλυνε τα δοντια σου μια ωρα πριν πας για υπνο.
😪Σε ολες μας ερχονται σκεψεις, ιδεες και θεωριες για το νοημα της ζωης (😂) λιγο πριν κοιμηθουμε... (Ναι σε ολες μας γινετε...😂). Για αυτο κρατα ενα τετραδιο οπου θα τις καταγραφεις εκει. Ετσι το μυαλο σου θα αδειαζει και θα μπορεις να κοιμηθεις!
😪Αν ο υπνος δεν λεει να σε παρει, φτιαξε μια ιστορια στο μυαλο σου! Μπορει να ειναι με το σιπ σου, το αγαπημενο σου ηθοποιο ή χαρακτηρα anime (οσο για το δευτερο αναφερετε στη ζωη μου..😂) ή να εισαι εσυ η πρωταγωνιστρια!
😪Μπορει αυτο να το ξερεις, αλλα αν ανοιγοκλεισεις γρηγορα τα ματια σου για ενα περιπου λεπτο, θα νυσταξεις πιο ευκολα!
😪Δεν ξερω κατα ποσο πραγματικο ειναι αυτο, αλλα αν κοιμασε χωρις το σουτιεν σου θα βελτιωσει την "ποιοτητα" του υπνου σου κατα 95%!
😪Αν δεις φωτογραφιες ανθρωπων να κοιμουντε, θα νυσταξεις και εσυ. (Σαν το χασμουρητο ενα πραγμα😂)
😪Ερευνες λενε οτι αν ακουσεις το αγαπημενο σου τραγουδι πριν πας για υπνο, θα μπορεσεις να κοιμηθεις πιο ευκολα!
Ξερω οτι αυτο το παρτ ειναι λιγο μικρο, αλλα ελπιζω να σας βοηθησε!
Ευχαριστω την Stav_Lwp που προτεινε να κανουμε αυτο το collab! ❤
Μπορειτε να μου στειλετε ιδεες για νεο παρτ, αν εχετε καποιο προβλημα και θα προσπαθησω να ανεβασω οσο πιο συντομα γινετε!
Φιλιααα💕💕
Χαπσστττ.. Αν το διαβαζεις αυτο, πηγαινε τσεκαρε την νεα μου ιστορια "What am I for YOU?". Ειναι ενα fanfic με τον anime crush μου! Ελπιζω να σας αρεσει.. ^-^
YOU ARE READING
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Random(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...