How to be famous

2.6K 216 36
                                    

Γειαα!! Τι νεα? Λοιπον σμρ θα πουμε πως να γινεις "famous". Η αληθεια ειναι οτι δεν προκειται να κανω ποτε αυτα τα πραγματα που θα γραψω γτ ειμαι ΤΟ ΠΙΟ ΝΤΡΟΠΑΛΟ ΑΤΟΜΟ που εχω γνωρισει. Αλλα αν μπορεις να τα αντεξεις, continue reading!

1) Αλλαξε το στιλ σου.
Βασικο. Αν θες να γινεις δημοφιλης, πηγαινε αυτη τη στιγμη για ψωνια στο πιο χλιδατο μαγαζι της πολης. Αν σε αφηνουν στο σχολειο, βαζε λιγο make-up.

2) Κανε κοπλιμεντα
Το να λες σε καποιον "Ωραια μπλουζα!" ή "Τι γαματα παπουτσια!!" σε βαζει αυτοματα στην κλικα των δημοφιλων.

3) Να χαιρετας
Να λες σε ολους καλημερα ή καλο μεσημερι ή θα τα πουμε, γτ σε κανουν πολυ συμπαθες ατομο. Ξερεις τι αλλο μπορεις να κανεις? Αν γυρνας με τα ποδια απο το σχολειο με μια ομαδα παιδιων, χαιρετα τα τουριστικα λεωφορεια. (Ευδοκια... ξες εσυ!!😂)Πρωτον εχει πλακα να χαιρετας τουριστες και δευτερων γινεσαι κοινωνικη!

4) Μιλα
Οτι ωρα και αν ειναι, οτι βλακεια και αν σου ερθει στο μυαλο ΠΕΣ την!! Ετσι γινεσαι η ψυχη της παρεας!!

5) Μην γινεσαι ξενερωτη
Επειδη εχω καταλαβει οτι δεν ανηκω σε αυτη την ομαδα επειδη ειμαι ντροπαλη, σου λεω να κανεις οτι θες χωρις να σε νοιαζει τι θα πουν οι αλλοι!(aysawa παραδεξου οτι εχω αλλαξει απο την αρχη της χρονιας!!😂)

6) Κανε παρεα με αγορια
Η αληθεια ειναι οτι τα περισσοτερα κοριτσια που κανουν παρεα με αγορια ειναι πιο δημοφιλης...

7) Βρες ενα κρυφο ταλεντο
Αν δεν θες να κανεις ολα αυτα, προσπαθησε να βρεις ενα κρυφο ταλεντο σου.

8) Αγκαλιαζε τις φιλες σου
Μπορει να ακουστει λιγουλακι χαζο, αλλα οι τρυφερες κοπελες γινονται πιο ευκολα δημοφιλης..

9) Κανε παρεα με καθηγητες
Νν... Οταν λεω παρεα, δεν εννοω: "Τι χαμπαρια Αλεξιου?" Ή "Μην με σηκωσεις στην επομενη ερωτηση! Δεν εχω ιδεα!". Απλα να μιλας ΠΑΝΤΑ με ευγενικο τροπο, να λες τα προβληματα σου σε αυτον τον καθηγητη... Δεμ ξερω, αλλα αρκετα κοριτσια απο το τμημα μ που μιλανε με καθηγητες, ειναι δημοφιλης!

10) ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ: ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ
Ναι νταξει ολα ωραια να εισαι η δημοφιλεστερη του σχολειου. Ομως αν εχεις προσεξει εχεις αλλαξει οσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα. Ειναι πιθανο να εχεις παραμελησει τις φιλες σου για να κανεις παρεα με τα δημοφιλη παιδια. Αν αποφασισες να γινεις δημοφιλης, κρατα αυτη τη συμβουλη.. Τα παιδια με τα οποια κανεις παρεα, απλα σε οδηγουν προς το χειροτερο και το μονο που θελουν ειναι να φανουν και καλα "καλα παιδια" και οτι κανουν παρεα με ολους και τετοιες μαλα... βλακειες! Ενω οι φιλες σου σε αγαπησαν για αυτο που εισαι!!

Did u like it? Πραγματικα δεν εχω ιδεα τι να γραψω... Till next time!!
⬇⭐
Bbbb😻😻😻😻😻

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsWhere stories live. Discover now