30

1.9K 72 29
                                    

-Alana-

Na een lange tijd lekker voetbal spelen, besloten we met zijn allen om even te rusten. Vooral Luna was er mee eens, aangezien zij keeper was en de hele tijd schreeuwde dat ik voor haar moest staan zodat ze niet geraakt wordt.

We zaten allemaal neer bij het tafeltje terwijl de moeders eten voor ons neus plaatste. Ik zat tegenover Luna, naast Harry.

"Dus, hebben jullie leuk gevoetbald?" Vroeg Tante Maica en we knikten onze hoofden.

"Tenminste beter dan de hele dag achter hun elektronische apparaten zitten." Zei mama en we lachten.

"Luna, Jacob, ik zie dat jullie echt lol hebben samen." Zei Tante weer en ze keken elkaar aan met een verliefd blik.

"Ja, ze maakt me een beetje gek." Lachte Jacob en Luna schopte hem bij zijn enkel en keek hem aan met een 'Bruh-Niet-bij-mijn-ouders' blik. En toen lachten ze.

"Mam mag ik nog meer eten?" Vroeg ik met mijn mond vol.

"Dafuq! Hoe kun je zo snel eten?" Vroeg Jacob mij en keek me verbaasd aan. Ik slikte mijn eten door voordat ik antwoordde.

"Gewoon. Stop zoveel mogelijk eten in je mond, kauw snel maar ook weer niet te snel, want je wilt ervan genieten, en meng niet met al die gesprekken, maar luister ernaar." Zei ik. En ze knikten hun hoofden. Ik nam nog snel een groots hap toen mijn moeder eten voor mijn neus plaatste en hoorde tegelijkertijd Harry iets onverstaanbare zeggen. Ik keek op en keek hun aan mijn mond open vol met eten. "Huh?" Vroeg ik en ze lachten. Ik slikte het eten in mijn mond door. "Nee serieus, wat is er?" En op dat moment kwam er een bal tegen mijn hoofd aan waardoor ik op mijn rug viel in het gras.

"BRUH?!" Schreeuwde ik en Harry hielp me met opstaan, door me vast te houden bij mijn armen. Ik besloot het maar te gaan negeren en keek naar degene die de bal tegen mijn hoofd aan gooide: Hayes.

"Hallo Alana, Luna, Jacob en... Wie is dit?" Vroeg Hayes me.

"Harry, en ik ben zijn moeder." Zei tante maica. Ze schudde hun handen en toen Hayes Harry's hand pakte keek hij een seconde boos naar hem. Okay? Ik zat weer op mijn plaats en begon te eten. Hayes nam plaats naast mij op een vrije stoel en mijn moeder gaf hem wat te eten.

-

"ALANA BLIJF IN EENHOORNS NAAM VOOR ME STAAN!" Schreeuwde Luna naar me, terwijl ze met een been omhoog stond en armen voor haar gezicht.

"Luun, doe normaal. Je durft wel bij American football maar niet bij voetbal!" Zei ik terug.

"Okay jongens laten we iets anders doen!" Zei Hayes.

"Okay, ik stem in!" Zei Luna springend met haar hand in de lucht. We liepen op hem af en hij legde het spel uit.

"We gaan lummeltje spelen!" Zei hij. Luna sprong op en neer en klapte met haar handen. "Het gaat zo: we staan in een kringetje met één iemand in het midden. Iedereen gooit, schopt, speelt de bal over en degene in het midden moet de bal proberen te pakken. En degene die het kringetje vormt en de bal heeft mag getikt worden door de persoon in het midden.

-Luna-

Hayes stond dus in het midden. En de rest om hem heen. Ik mocht beginnen met het bal, mikken is mijn beste vak.

Netjes gooide ik de bal baar Alana toe die hem gelijk met een haar hoofd naar Jacob toe speelde. Jacob ving de bal en gooide hem naar Harry. Hij ving hem met zijn voet en schopte hem naar Alana toe samen met een glimlach. Alana ving de bal en gooide hem naar me toe met Hayes erachteraan. Net wanneer Hayes mij wilde tikken gooide ik hem naar Jacob. Jacob speelde hem over net zoals bij vollybal. Harry ving hem net op tijd maar Hayes gaf hem een body en tackelde hem waardoor ze beiden op de grond lagen.

"Neuk sessie!" Schreeuwde Jacob en wees naar ze toe. Ik en Alana keken elkaar aan en gingen stuk, zo stuk dat Alana zelfs op de grond rolde, letterlijk.

"Gast, ga van me af!" Zei Harry en duwde Hayes weg. Hij stond op en wreef zijn lange zwarte shirt.

"Slappeling!" Mompelde Hayes en stond ook op. "Harry is hem!"

Harry wisselde van plaats met Hayes en we stonden klaar. Harry mocht beginnen en hij gooide hem gelijk naar Alana toe. Alana gaf de bal een knietje waardoor hij naar Jacob toe vloog. Jacob gooide hem naar mij toe en ik ving him.

"Koekjes!" Schreeuwde Harry en ik was gelijk alert.

"Waar!" Schreeuwde ik en keek om me heen.

"Da freaking bal, Luna!" Schreeuwde Alana.

"Sike!" Zei Harry en tikte me, iets te hard en nu doet mijn schouders pijn.

"Stop met het zeggen van mijn woorden, jeetje!" Hoorde ik Alana zeggen van de verte.

"Sawry, mooierd!" Zei Harry terug en pakte de bal van me af.

"Dankjewel, lelijkerd!" Zei ze terug.

"Flirt sessie!" Schreeuwde Jacob en we keken hem allemaal aan.

"Die verdient gewoon-Harry geef me die-dankje!" Alana greep de bal en gooide die naar Jacob toe. Hij ving hem en voorkom dat hij tegen zijn hoofd gesmeten werd.

"HA GOTTIE!!" En toen ging ik stuk.

Ik rende naar het midden en iedereen stond klaar. Harry begon en gooide hem gelijk naar Jacob toe. Jacob ving hem en gooide hem naar Hayes. Hayes paastte hem naar Alana die ze over haar voet rolde en hem hoog begon te houden. Ik begon naar haar toe te rennen terwijl ze hoog hield en net wanneer ik haar wilde tikken schopte ze hem naar Harry toe. Harry ving hem en ik was onderweg naar hem toe. Hij keek naar Hayes toe en daarna naar Jacob. Hij gooide hem naar Hayes toe die hem gelijk naar Jacob toe gooide.

"Auw!" Schreeuwde ik toen ik voor Jacob stond. Ik liep mankjes en kreunde van pijn.

"Baby, gaat het?" Vroeg Jacob en deed de bal tussen zijn arm en middel. Hij plaatste een hand op mijn rug en boog voorover.

"HA GOTTIE!" Schreeuwde ik en pakte de bal af.

"Sneaky!" Schreeuwde hij en begon achter me aan te rennen. Ik rende weg als een mongool op hakken en probeerde niet te struikelen. "Kom hier!" Zei hij.

"Nah, geen zin!"

"Oh je hebt wel zij om iesjen twintig meter te gaan rennen maar naar jw bae toe komen niet?"

"Exact!"

A/n;

Okay mensjes, effe snel! Bedankt voor 7 duizend reads.

Wow!

Heel erg bedankt en we houden zo facking veel van juliieehhh❤️

Dus dit is de cast:

- Luna
Vanessa Merel

- Alana
Veronica Merel

-Michael
Gabriel Conte

- Hayes
Hayes Grier

-Harry
Baily May (en nee het is niet Harry Styles ookal is hij toevallig van Engeland en heeft de zelfde naam. I'm sawry 😂💕)

LOVEYAALLLL
~J❤️J

"Klasgenoten"~ Jacob Sartorius | Boek 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu