47

1.3K 61 34
                                    

-Luna-

Het is al meer dan vier uurtjes geweest. Iedereen is al naar huis gegaan behalve ik en Michael. Harry zei dat hij later met zijn moeder zou komen. Hayes moest naar huis om op Skylynn te passen. Jacob werd gebeld en Jesse is bij de oppas.

Het is al inmiddels acht uur 's avonds en ik lig op het bankje. Mijn telefoon staat op 2% en ik heb niks te doen.

"Ugh! Wat duurt het zo lang!" Zei ik.

"Dat weet ik, Luna. Ik wacht ook." Zei Michael.

"Kunnen ze niet gewoon opschieten?" Gromde ik.

"Hey Luna."

"Ja?"

"Kop dicht."

"Okay,"

~•~•~•~•~

"Ugh! Oké nu moeten ze echt opschieten!" Zei Michael. Het is negen uur nu.

"Hey Michael," zei ik.

"Ja?"

"Kop dicht."

"Okay."

"De familie van Alana Delgado?" Vroeg dezelfde dokter van vijf uurtjes geleden.

"Ja, dat zijn wij." Zei Michael en we stonden op.

"Gefeliciteerd! De operatie is succesvol verlopen." Zei de dokter en ik voelde de zware gewichten van mijn schouders afgaan.

"Alana is nog steeds verdoofd, maar ze wordt wel wakker. We houden haar nog voor een maand en daarna mag ze weer naar huis." Zei hij nog.

"Dank u wel, meneer! Oh my god, u weet niet hoe blij u mij maakt." Zei Michael blij.

"Dank u wel, dokter. Heel erg bedankt!" Zei ik, blijer dan Michael.

Niets in de wereld maakt mij nu nog verdrietig!

-Jacob-

"Jacob," riep mijn vader.

"Ja?" Reageerde ik.

"Heb je je mail al gelezen?" Vroeg hij terwijl ze haar kranten neerlegden.

"Nee, hoezo?"

"Lees nou maar." Zei hij en ging weet verder met haar krant. Ik liep naar de computer toe en opende mijn mail.

Huh, wat vreemd. Ik zie een mail van een organisatie genaamd...MagCon?

Ik opende de mail en begon te lezen;

<•>

Beste Jacob Sartorius,

Wij zijn een bekende groep genaamd MagCon dat bestaat uit een groep Viners. (Meet And Greet CONversation)

Samen met een paar andere Viners zullen jullie deze fantastische ervaring meebeleven.

Deze tour wilt de fans een mogelijkheid geven om hun favoriete Viners te ontmoeten. En aangezien dat jij ook een Viner bent, zal je er perfect bij passen.

De groep bestaat uit;
-Cameron Dallas
-Nash Grier
-Hayes Grier
-Jack Gilinsky
-Jack Johnson
-Shawn Mendes
-Matthew Espinosa
-Taylor Caniff
-Carter Reynolds
-Mahogany LOX
En hopelijk jij ook.

Omdat je nog minderjarig bent, hebben we toestemming nodig van de ouder/voogd. Wij hopen dat je samen met ons rond mag touren door Amerika. Wij verwachten om zo snel mogelijk een berichtje terug te verwachten en kunnen niet wachten als je deel uit zal maken.

De eerste MagCon bijeenkomst zal worden plaatsgevonden in America, Los Angeles. Wij zullen dan je vliegticket betalen en regelen ook je hotel waar je voor de komende weken zal slapen en het vervoer.

Tot op de tour, hopelijk!

Met vriendelijke groet,

MagCon.

<•>

"Pap..." Zei ik.

"Ja lieverd?" Vroeg hij.

"IK GA OP TOUR!" Schreeuwde ik blij.

"Mijn jongen gaat op tour! Oh my god!" Zei mijn vader trots.

"CAROLINE! IK GA OP TOUR!" Schreeuwde ik blij.

"Ik kan niet wachten totdat ik het Luna kan vertellen!"

-Alana-

"Ze word wakker!"

"Ssshht! Hou je mond!"

"ALANA!"

"Michael! Hou je mond!"

Mijn ogen knipperden open. De kamer bewoog een beetje, waar ben ik?

"Luna? Michael?" Vroeg ik.

"Ja?" Zeiden ze tegelijkertijd.

"Is mijn been goed nu?" Vroeg ik en beiden keken ze naar mijn been.

"Hij is in het gips, maar de operatie is goed verlopen." Zei Michael.

"Okay." Zei ik. Ik was nogsteeds slapjes. Ik weet nog toen de dokter zei dat ik tot tien moest tellen. Na de zesde tel was ik opeens weg.

"Wil je wat te eten? Of te drinken?" Vroeg Luna maar ik schudde mijn hoofd.

"Nee dank je." Zei ik. "Ik ga nooit meer terug naar de ziekenhuis!"

"Geloof me, we zullen wel is een keertje terug komen." Lachte Michael waardoor we allemaal lachte.

"Hoelaat is het?" Vroeg ik.

"Niet echt zo laat, drie uur 's ochtends." Zei Luna en ik zuchtte.

"Waarom zijn jullie niet gaan slapen?" Vroeg ik en ze keken elkaar aan.

"En jou achterlaten?" Zei Michael.

"Maar jullie hebben school in 5 uurtjes, jullie hebben nog steeds niet geslapen en Michael jij hebt examens!" Zei ik. Een lichte steek vormde zich in mijn zij waardoor ik kreunde.

"Luna! Relax, je mag niet stressen! Je bent net geopereerd!" Zei Luna die haastig naar me toe sprintte.

"Maar-"

"We hebben het al geregeld, Alana. Tante Maica komt ons zo ophalen en brengt ons rechtstreeks naar school. Daarna komt ze terug en zorgt ze voor je totdat we terug komen." Zei Michael.

"Heb je überhaupt wel geleerd?" Vroeg ik en ik en Luna keken hem allebei aan.

"Wat? Denken jullie dat ik dom ben of zo?" Vroeg hij. Ik en Luna keken elkaar aan voordat onze blikken weer op Michael vielen.

"Ja," zeiden we allebei.

"Ga toch-"

"Een eindje fietsen? Tja, dat gaat moeilijk." Zei ik en we lachten alledrie.

Ze stonden op en strekten zich boven hun uit. "We zien je later, okay?" Zei Luna.

"Wow wat! Wat! Wat?" Ze keken me aan.

"Wat?" Vroeg Michael.

"Gaan jullie mij verlaten? Nu? Om drie uur 's ochtends?"

"Ja? Dat is toch wat je wilde?" Zei Luna.

"Ja, maar niet nu! I-k heb niemand nu. Wat als ik iets wil drinken, of als ik iets wil eten? Of erger! Wat als ik moet plassen!"

"Luna, kalmeer! We gaan gewoon extra bedden halen en daarna wat snacken in de kantine." Zei Luna.

"Oh, in dat geval. Broodje gezond en AA, dank je wel!" Zei ik en leunde weer naar achteren.

"Ik dacht het niet! Geen AA voor jou! Water, dat is het beste." Zei Michael.

"Best! Ik heb honger." Zei ik.

"Je wilde toch niet!" Zei Luna en rende gelijk de kamer uit. Michael volgde en toen was ik alleen in dit kamertje.

&quot;Klasgenoten&quot;~ Jacob Sartorius | Boek 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu