50 - Vaarwel Jacob

1.4K 79 24
                                    

-Luna-

"Luun? Wat doe je hier?" Vroeg Alana terwijl ze met haar krukken naar me toe liep.

"Ik woon hier?" Zei ik met een 'duh' toon.

"Moet je niet bij Jacob zijn?" Vroeg Harry die plaats maakte voor Alana. Nu ik me het bedenk, waar is hij? Ik heb mijn eenhoorn pak aan en die van hem ligt hier. Ik had gisteren alle seizoenen opgenomen van my little pony zodat we die samen konden kijken. Dat zouden we wel doen, alleen ontwijkt hij me vaak.

"Ik weet het niet, laatste tijd doet hij zo vaag. Hij ontwijkt me steeds." Zuchtte ik. "Net wanneer we het weer goed hebben gemaakt."

"Sinds wanneer?" Vroeg Hayes.

"Sinds toen hij vroeg of ik ooit een lange afstands relatie kon handelen." Antwoordde ik.

"En wat zei jij?" Vroeg Harry.

"Dat ik dat niet aankon. Dat ik geen relatie wil met iemand als die kilometers van me vandaan is."

"Misschien is er iets bij hem thuis gebeurt?" Zei Alana.

"Dan zou hij het me zeggen."

"Misschien is hij moe en wilt hij gaan slapen." Zei Harry. Op eenhoornsdag mag hij me niet alleen achterlaten. Dat zouden we samen vieren. En is hij al zolang moe?

"Voor al een maand? Harry, ik weet honderd procent zeker dat hij DoornRoosje niet is."

"Ja Harry." Zei Alana en sloeg hem zachtjes op zijn achterhoofd voordat ze met haar arm op zijn schouders ging leunen.

"Nou, ik moet gaan!" Zei Hayes en stond op.

"Oh yeah! That's right! Je gaat op tour." Zei Harry en hij knikte.

"Jup, deze boy gaat op tour!" Zei hij trots.

"Sinds wanneer?" Vroeg Alana.

"Paar weken geleden heeft een organisatie genaamd MagCon mij en Nash gemailt. We gaan touren door Amerika." Zei hij en keek mij en Luna aan.

"Weten jullie dat niet?" Vroeg hij.

"Nee, maar ik ben wel trots op je PooBear!" Zei Alana en Hayes knuffelde haar.

"Ik kan echt niet geloven dat mensen jou willen zien." Zei ik.

"Nou geloof het maar, Jacob gaat ook mee." Zei hij en mijn lach verdween.

"Wat?"

"Weet je dat dan niet?" Vroeg hij en langzaam schudde ik mijn hoofd heen en weer.

"Daarom vroeg hij vast over die lange afstand relatie!" Zei ik en zuchtte. "Hayes! Wanneer gaan jullie weg?" Vroeg ik.

"Nou, nu maar-"

"Kan ik alsjeblieft met je meerijden?" Smeek ik.

"Is Michael er niet?"

"Hij is met zijn vrienden op stap." Zei Alana.

"Kom met me mee Luna." Zei hij en pakte mijn arm. Ik had geen eens tijd om me om te kleden in mijn normale kleren, maar nu kan het me geen ene eenhoorn schelen.

"Jullie redden jullie wel hier toch?" Vroeg ik aan Alana en Harry.

"Geen zorgen Luna, ik behandel je zusje als een prinses." Zei Harry voordat ik knikte en samen met Hayes naar buiten rende.

"Pap, Nila, Nash, Luna gaat mee naar het vliegveld." Zei Hayes.

"Ach liefie, ik hoop dat er nog plek is in de auto." Zei Nila.

"Klasgenoten"~ Jacob Sartorius | Boek 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu