Bir önceki bölüm
"İşte şimdi bittim ben "
●●●●●●●●●●●●
"Miyav miyaaav miyav " kedi, bir kedi yüzünden mi kalp krizi geçiriyordum ben? Zaten ne demişler nakör bu hayvanlar, kediye kızgın bir bakış atıp hızla kapıdan çıktım ve koşarak merdivenden indim. Çocuklar kapının önünde beni beklerken çantamı alıp Mert'e döndüm.
"Evde kediniz olduğunu bilmiyordum?" Mert sevinçle
"Demek pamukla tanıştınız? Nasıl sevdin mi benim kedimi? " yüzüme yapmacık gülümseme yerleştirip
"Ya, ya ne demezsin!!! " dedim kısık sesle
"Ne dedin?" Diye sorunca Mert
"Çok sevdim onu diyorum, neyse biz artık gidelim geç oldu." Deyip kapıya yöneldim. Alya teyze gelip
"Bak bu sefer bırakıyorum sizi, gelecek sefer akşam yemeğine de kalacaksınız ona göre, dimi Adnan?" deyip Adnan beye baktı. Adnan bey bize dönüp
"Tabi ki, her zaman kapımız size açık çocuklar" deyip bize gülümsedi. Hepimiz
"Tamam" dedikten sonra evlere dağıldık.
Bir hafta sonra :
Sınav haftası bitmişti ve bugün uludağa gidiyorduk. Şuan saat sabahın beş buçuğuydu ve yatak yerine dolabın önünde valizimi hazırlıyordum. Yedi de yola çıkıyorduk ve yolda dört saat sürecekti. Otobüsle yolculuk yapacaktık. Direk olarak kayak merkezine giriş yapacaktık.
Bir hafta kalacağımız için iç çamaşırları en alta koyup, sekiz tane yün kazak, sekiz tane pantolon ve iki tane etek ve iki tane elbise koydum. İki tane de şişme yelek ve iki tane yedek botta koydum tarak, şarj cihazı vs. Özel eşyaları koyduk mu her şey tamamdı. Valizimi kapatıp odamın kapısının yanına koydum ve dolabıma tekrar dönüp beyaz dar paça bir pantolon alıp üzerine salaş açık kahve tonlarında bir yün kazak aldım. Aynanın karşısına geçip ısınan maşayı alıp hafif dalgalar vermeye başladım. Saçımı bitirdiğimde eyeliner ( aylaynır ) çekip rimel sürdüm ve şeftali tonunda dudak balmını sürdüm ve soğuyan maşayla birlikte makyaj malzemelerimi de sırt çantama koyarak tekrar dolaba yöneldim. Turuncu bir boyunluk alıp üzerime geçirdim. (Medyada var) Odanın kapısına yönelerek valizimle çantamı alıp odadan çıktım. Dış kapının yanına gelince valizle sırt çantasını portmataya bırakıp haki yeşili montu alıp giydim.
Kahverengi düz taban botumu da alıp ayağıma geçirdim. ( medyadaki ayakkabıyı giymedi çünkü karda onunla yürüyemez) Valizle çantamı tekrar alıp kapıya yöneldim ve kapıyı açarak dışarı çıktım. Kapıyı iki kez kilitleyip Ali'nin kapısının önüne gelip zili çaldım.
Onuncu kez zile bastığımda nihayet Ali kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE GÖREVDEN #DÜZENLENİYOR 🔫FİNAL🔫
AcciónDÜZENLENECEK 4.bölüme kadar düzenlendi. 5.bölüme geçtiğinde bağımsız gelebilir Aksiyon #1. 17.04.2017 Mizah #34. 19.12.2017 Unutmak etiketi ile 1. 24.05.2018 Cadı ve canavarın hikayesi: Karanlıkta yaşayan biri için Aydınlık ne kadar yakın olabilir...