🔫 SG-41 ONU HATIRLAMAK İSTEMİYORUM 🔫

5.3K 351 338
                                    

Multi, Mükemmel değiller mi? Gerçek kitap şeklinde, inşallah bir gün bu hale gelir. Devam kitabı olan Yaramaz Deha tanıtımı ile yayında bir bakın. ❤❤❤ multideki şarkıyı dinleyin çoksel.

Kömürler köz olurken, herkes tek tek gelmeye başlamıştı. İlk gelenler Araf'ın ailesiydi. Baya koyu bir sohbete girmiştik. Yaşlı olabilirlerdi ama içleri benden daha gençtiler ve bayağı eğlencelilerdi. Bütün güzel anılarımızı anlatıyorlardı. Zil çaldığında müsade isteyerek kapıya bakmaya gittim. Kapıyı açtım. Aliler gelmişti.

"Hoşgeldiniz çocuklar" içeri girip

"Hoşbulduk" dediler ve sarılıp öperek içeriye davet ettim.

"Nasılsınız?" Bahçeye çıkıp sandalyeye korulduk. Ecem yanımdaydı.

"İyiyiz, sen nasılsın? Alışabiliyor musun?" Araf döndürdüm kafamı

"Onunlayken, pekte zor değil aslında, elimden geleni yapıyorum. O daha fazlasını yapıyor." Ali ile muhabbet eden Araftan aldım gözlerimi ve Ecem'e çevirdim.

"Araf öyledir. Sen hastanedeyken bayağı perişan hale geldi. Mutlu olmayı ikiniz de hak ediyorsunuz? Bir şeyler hatırlayabildin mi bakalım?" Kafa salladım.

"Evet ama çok bulanık görüntülerdi. Tam değildi. Kendimi yormadan hatırlamaya çalışıyorum. Yoksa hafızam geri gidebilirmiş. " Ecem anladım tarzı kafa sallarken, tekrar zil çaldı. Müsade isteyerek kalktım ve kapıya koşup açtım. Ağabeyim gelmişti.

"Hoşgeldin ağabey" gülümseyip saçlarımı dağıttı.

"Hoşbulduk kardeşim " elindeki pastayı aldım.

"Sen geç içeri, bende bunu mutfağa koyup geliyorum." Yerinde durup

"Sen koy, ben bekliyorum. Beraber içeri geçeriz." Tebessüm edip

"Tamam, hemen geliyorum o zaman" hızlı yürüyerek mutfağa gittim. Tekrar kapı çalarken

"Ağabey, sen bakar mısın?" Zil sesi kesilirken açıldığını anladım. Pastayı bırakarak kapıya yöneldim. Atakanlar gelmişti. Ağabeyim kapı da dalmış bir şekilde Atakanın yanındaki Sarışın kadına bakıyordu. Onu boşvererek

"Hoşgeldiniz" deyip otuz iki dişimi gösterdim. İlk Atakan bana sarılıken karşılık verdim. Sonra o sarışın kadın geldi.

(Leyla ÖZDEMİR, Atakan'ın ablası )"Ayça, uzun zaman oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Leyla ÖZDEMİR, Atakan'ın ablası )
"Ayça, uzun zaman oldu. " deyip beni kendine çekerek sıkıca sarıldı.

"Leyla abla sanırım." Dedim Atakan'a doğru, Atakan devam edecekken sarışın kadın sözü devralıp

"Evet canım, başka kim olacak. İnsan bu kadar güzel bir kadını nasıl unutabilir ayol. Hiç yakıştıramadım sana a" herkes kahkaha atarken. İçerdekilerde, merakla içeri girdiler. Onlara sonra açıklama yapmak istediğim den, diğer esmer güzeli kadına döndüm.

SADECE GÖREVDEN  #DÜZENLENİYOR  🔫FİNAL🔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin