Благодаря ви!

1K 50 4
                                    

Първо искам да благодаря на всички мой читатели, някой от който бяха с мен от началото и надявам се ще са с мен и до края.Това беше края на книга втора.Която беше истинско изпитание за мен и честно казано публикувах много рядко нови глави и все пак вие не се отказахте да я четете, за което отново ви благодаря.Всъщност и хиляда пъти да напиша думата благодаря няма да е достатъчно и все пак ще го направя.Благодаря ви за отделеното време да четете историята, благодаря ви, че въпреки всичко има читатели, който все още не св отказват от историята, благодаря ви за прекрасните коментари и най-вече ви благодаря за това, че ви има.

А сега малко за третата книга.Тя ще се разказва за живота на Себастиян и въобще за неговия тинейджърски живот в Денвър.Книгата ще teen fiction, и се надявам да ви хареса, защото за мен ще има огромно значение.Разбира се, няма да забравим Ан и Алек, без тях за къде.Та това ще е последната книга от "Да променя живота ти" и се надявам наистина да ви хареса.Може би е и последната книга, която пиша затова ще се постарая доста.

Книгата все още няма заглавие, нито корица, но в момента работя над това.Както казах, за мен книгата ще е по-специална и ще бъда много по-взискателна за всяко едно нещо.

Обичам ви и оценявам всичко, което правите за мен и историята ми.

Преди и сегаWhere stories live. Discover now