Част 9

1.6K 130 5
                                    

- Е, поне разбра какво е чувството.

От половин час с Алек само спорихме на една и съща тема. Емили и Джейс ни оставиха да се караме и излязоха. Какви добри приятели бяха.

- Имаше хиляди начини, по които можеше да ми го върнеш, а ти избра най-гадния. И сега, като се замисля, ти ми го върна още тогава, когато ме заряза пред университета без пари, дори за такси.

Алек беше скръстил ръце пред гърдите си, с което ми доказваше, че е сериозен. Нещо, което много рядко се случваше.

- И после Мелиса те доведе до тук. Така, че не се брой.

Лицето на Алек ставаше все по-отегчено и след секунди лицето му посърна.

- Добре ли си?

- Мисля, че нещо със слуха не ме бива. Ти току-що да не ме пита дали съм добре?

Този път го изгледах накриво. Ужасно много мразех, когато някой говореше с децибели. Точно, както Алек в момента. С разликата, че той го правеше, за да ме дразни.

- Не може ли просто да ми отговориш като нормален човек? Защо от най-малкото трябва да правиш скандал?

Аз говорех спокойно все още. Не намирах за нужно да викаш на някой, за да се разберете.

- Искаш да ти отговоря? Е, не съм добре, Анна. Да ти изглеждам в отлично състояние? Защото ако изглеждам така, със сигурност не се чувствам по този начин.

Алек явно не мислеше като мен и започна да вика. Разбирах го, че е ядосан, но с крещене нямаше да си оправим проблемите.

- С теб не може да се говори днес.

Излязох от хола и се озовах в коридора. Точно, когато щях да отида в стаята си, на вратата се почука. Не беше възможно да са Емили и Джейс, понеже те имаха ключ, а ние не познавахме никого от Париж. И все пак отворих вратата и усетих как Алек се появи зад мен. А пред мен стоеше Мелиса.

Просто страхотно. Не стига, че се с Алек се скарахме и тя точно сега намери да дойде. По-интересно ми беше какво искаше.

- Съжалявам, ако прекъсвам нещо. - Супер. Сега се правеше и на светица.

- Да. Прекъсваш нещо.

Нямах намерение да бъда мила с нея. Особено, щом имаше такова нахалство, че да идва тук.

- Но все пак можеш да кажеш защо си дошла.

Алек се намеси в нашия "разговор".

Преди и сегаWhere stories live. Discover now