BaşLaNgıÇ

15K 947 432
                                    

Merhaba güzel insanlar..
Hayal dünyamin içinde benimle  bir gezintiye çıkmaya varmısınız?
İzlediğim filmler, okuduğum kitaplardan önizleme yaparak çıktım bu yolculuğa.
Bir bakış ve bir beğeni
Bir öneri, eleştiri,
hiç kimse mükemmel değildir ama
en güzeli mükemmel olmaya çalışmaktır kuralım ile mükemmellik kazanmak için güzel fikirlerinize ihtiyacım var.
Fazla uzatmamak adına
Keyifli okumalar diliyor
ve
seveceğinizi umuyorum.

××××××××××××××××××××××

Babalar kızlarına daha düşkün olur derler doğrumu?
Benim yönümden ve standart görüşler ile cevap veriyorum.
Evet kesinlikle katılıyorum babalar kızlarına düşkün olur, severler, koruyup onları muhafaza etmeye çalışırlar.
Bir evin tek kızı olmak güzeldir, ama kardeşsiz bir ev düşünülemez.
Tabi bu işin bence tarafı.
Evin iki kızı olmak harikadır.
Mutluluğu Derdi üzüntüyü sevgiyi paylaşmak için gereklidir bir KARDEŞ .
Evet tabi buda yine işin bence tarafı.
Biri 22 (BERİKA SAĞLAM ) ve biri 20 (BERRA SAĞLAM ) yaşında iki KARDEŞ. (ONUR SAĞLAM)'in sevdiği eşinden kalan tek mirasi ve sevgi taneleri babalarının biricik incileri.

Kardeş ;
Derler ya yedikleri içtikleri ayrı gitmez dostluk kavramı gibi sımsıkı kenetlenmiş cinsten.
Çalışkan dürüst ve popüler kariyerleri tavan yapmış kişiler. Ama bunca havai çıkışların yanı sıra onlar son derece mütevazi insanlar.  İki kardeş bu özelliğe sahip  degil  tabiki, hayır bu Berika'nın bir özelliği.  Kardeşlikte bazı noktalar vardır orada  birbirine benzemezler.

Çok garip değil mi?
Zengin iş adamının kızı ve tevazu bir arada olur mu hiç,
dediğinizi duyar gibiyim.
unutmayın
Farkındalık her zaman fark çıkarır..

Ayrılan nokta ise ; Berra fazla mülaki olmayı sevmeyen bir tarzdir. Kendine güzeldir hayat ve ablası Berika'nın yanında olması ona sonsuz desteği,  annesinin ölümünden sonra daha çok önemli olmuştur bu kardeş bağı .
Geri de kalan karakterler o kadar önem arz etmemektedir.  Tabiki babaları müstesna.

ÖNEMLİ GÜN BAŞLANGICI.;

Güzel bir güne gözlerini açtıklarında babalarının gülümsemesi ile karşılaştılar iki genç kız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzel bir güne gözlerini açtıklarında babalarının gülümsemesi ile karşılaştılar iki genç kız.  Odaları ayrı olmasına rağmen  kız kardeşinin ısrarı üzerine birlikte uyumuşlardı.  Gece boyu minik bir bebeğe anlatır gibi masallar anlatmıştı Berika kardeşine. Onur bey  tebessüm ile hayran hayran kızlarının sevgi dolu yüzlerine bakıyordu. Sanırım günün güzelliği birlik olmalarıydi.

"Günaydın prenseslerim kalkın  bugün önemli misafirlerimiz var."

Kızlar gözlerini zor açıyorlardi babalarının bu heyecanıni anlayamadılar. Odalarına kadar geldiğine  göre babaları için önemli bir davet olduğu acıktı.

Duygusal GüÇ..  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin