Bölüm_ Kan Kokusu

627 70 59
                                    

YENİ BÖLÜM İLE
MERHABALAR
"özel Not ; Yeni bölüme başlamadan önce, kitabına söz verip listeme eklediğim arkadaşlar Wattpad üzerinde bildiri sorunu yaşıyorum. Eğer bölümünüz yazılmış ama ben fark etmemişsem özelden yeni bölümünün geldiğini söyleyebilirsiniz.  Kesinlikle kasti bir durum değil ve bu durum çok üzücü teknik hata olduğunu düşünüyorum.
Söz veriyorsam kitabınızın her harfindeki emeğinize saygım sonsuzdur.
Emek verip vakit ayırıp yazan sizlere, vakit ayırıp okumak değer vermek bizlere düşüyor.  Anlayışınız için teşekkür ediyorum
SEVGİMLE "
❤📖❤

KEYİFLİ OKUMALAR
GÜZEL İNSANLAR
❤📖❤

Sinsi insanlar her daim fırsat kollar darbeyi en umulmadık anda indirirler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sinsi insanlar her daim fırsat kollar darbeyi en umulmadık anda indirirler. Biraz menfaat olsun işin ucunda, kendilerini bile kör kuyuya atacak kadar ahmaklaşırlar. Ama bilmezlerki dünyanın  yavaş ama etkili olan dönüşümünde, en çok hasarı fırsat kollayan kişiler görür. Nasihat, uyarı onlara kar etmez, aksine daha çok aşk verip menfaat uğruna gözü kapalı girdikleri yolda habersiz kalırlar.
Öfke, hırs insanın en büyük  imtihanı.  Gözünun kara olup hiç hiç şeyi görmemesi. Şuan Berika bu durumdaydı. Gözünün  beyazı dahi siyaha çevrilmiş sadece, içindeki öfke öldür emri verirken, karşındaki adam yüreğindeki  bir yerlere dokunuyor aklını karıştırıyordu. Dalmış gitmişti geçmişe.  '' Sana asal  zarar vermem " diyen adamın gözlerine. Bu bakış tüm refleksini alt üst etmişti.  Nitekim menfaat düşkünü Nim hançeri Berika'nın bel kısmına sert bir hamle ile saplamıştı .

Arda uyarmaya çalışsada Berika daldığı dünyadan çıkamamıştı .  Yorgun ve bitkin bedeninin ardından çıkan güçlü sesle defalarca ikaz etmişti ;

"Berika dikkat et  arkana bak! "  
Sinirden demir zincirleri kırmak için asılmış ama başarılı olmamıştı. Sırtında bulunan elektrik akımının  sağladığı sivri iletken yeterince gücünü emmişti. Sadece atladığı güç kalbinde gizliydi nitekim şuanda kendini öne çıkaran tek  gücü
"Sevgisiydi"

Hançerin kızın sırtına sağlandığı hisseden adamın yüreğine de binlerce hançer değmişti.

"HAYIR! "

Sesi gözyaşı içinde şatoyu inletirken, karşısındaki kızda kıpırdama dahi yoktu. Acıyorsu yüreği, koruduğu ve sahip olduğu tek kişi karşında olmaması  gereken bir durumdaydı.

" Berika uyan artık. Bir tepki ver. "  diye bağıran adamı sızlayan beli ile  son anda işitti. O anda gözündeki siyahlık gitmeye başlamış, uykudan uyanır gibi sendelemişti.

Sırtındaki sızı   kendine geç  gelmesine neden olmuştu. Acı, uyuşukluk, bir tür kıpırdama, ne olduğunu kestiremezken bir iki adım geriye doğru  sendeledi. Böyle bir hissi ilk defa tanıyordu. Aklından  sadece Ardayı  kurtarmak geçiyordu. Ellerini kaldırıp zincirleri isabet alarak gücünü kullanıp onu kurtardı. 

Duygusal GüÇ..  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin