Umarım beğenirsiniz Arkadaşlar
Vote ve yorum için
Şimdiden
teşekkür ederim
SEVGİMLE
❤İYI OKUMALAR..
📜📓📰📖📓📑📚📘📗📙📜
"ablam (dedi iç geçirdi)
asla böyle olsun istemez. . "Elde edememisti istediğini. Belki nesfisne hoş gelen şeylerdi ama bunu ablasına yapmazdı. Belkide şimdilik..
Ömer bey Sinir küpü olsada belli etmeden ufak ufak planlara koyuldu." öyle olsun küçük hanım saygımız sonsuz. Bekleriz.." ( bu iş bitmedi) sinsi bir sırıtış ile oradan ayrıldı..
🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠
"of bu yol nerde ya kayıp mi olduk anlamadım gitti "
" sen zekisin berikacim elinle koymuş gibi bulursun"
"ah be Atıl gec dalganı sen böyle harikasın. "
Uzun bir süre Arda hiç ses çıkarmamıştı. Konuşmuyor ortaya ayak uydurmaya çalışıyordu. Berika nin gözünden kaçmıyordu bu. Sesi güven veriyordu yani öyle hissediyordu
" Arda iyi misin? "
" sanane be berika yola adapte olsan hani biz ne derdindeyiz sen ne yapıyorsun? "
Atılın tutumsuz tavırları bir süredir böyleydi. Nedenini biliyordu."
"Atıl haklı berika sen yola adapte ol ben seni rahatsız etmemek için ses çıkartmıyorum ."
Atıl a sinirli bir bakış attıktan sonra ;
"Biz yol arkadaşıyiz Atıl tutarsız tavırların hiç hoş değil. Uyumlu atıl gitti başkası geldi sanki.
Arda beni rahatsız etmiyorsun. Sessizlik ile yol biter mi lütfen.Hafif yüzüne bir gülücük bıraktı. Arda da karşılık verdi. Beklenmeyen bir şekilde;
"of yeter ama çocuklar ikinizin fantezisi sıktı artık baş başa gidin bana ne gerek var ki anlamadım. Ben geri dönüyorum.. "
Atıl'ın bu tepkisine iki si de bozulmuştu. Ne fantezisi? Ne baş başaşı....
" Atıl ne saçmalıyorsun. "
" kes berika lütfen bu çocuğu aldın başımıza. Ben yokum. "
" Atıl bunca yıldır yanımızdasin seni bu kadar asabi görmedim daha bir gün bile geçmedi.. Ben ölecek durumda iken sen Arda kadar uğraşmadin. Bu ne oluyor. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...