Bölüm_4

3.2K 473 51
                                    

Yeni bir bölüm ile
MERHABALAR
...

İYİ OKUMALAR
SEVGİMLE ❤

📓📓📓📓

Son hız kaçmaya çalışırken birine çarptığını fark etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son hız kaçmaya çalışırken birine çarptığını fark etti. Hafifçe başını kaldırdi bu masada tanıştığı Ardanın babası Ömer BEYDİ. Bu saatte ne işi var di dışarıda

"merhaba Berika ne bu telaşın? Sanıyorum partiniz vardı. Kıyafetin de onu gösteriyor. "

" merhaba Ömer bey partiler benim algımin dışında o yüzden erken çıktım izninizle.. "

izin isteyip iki üç adım atmıştı ki

" karanlıktan aydınlığa çıkman için yardım gerekiyor küçük hanım"

Olduğu yere çivilendi adeta, bu nasıl nerden bilebilirdi. Gerçekten kuruntu yapıyordu sanırım. Annesinin sözleri aklına geldi...

"anlayamadım neyi kast ediyorsunuz ? " Sesi titrek ve karmaşık duygular içinde çıkmıştı

" anlaşma diyorum küçük hanım bizim holding ile imza olursa aydınlığa çıkarız olmazsa sağlam bir kaynak olmadığından karanlığa batarız.demek istemiştim."

Bu cevap pek tatmin edici olmamıştı güvenemiyordu. Daha doğrusu kime güvenmesi gerekiyor bilmiyordu;

"Anlıyorum bayım bunun cevabını kısa zamanda vereceğiz "

" kuşkusuz bekliyor olacağım hanım efendi."

Sinsi şekilde gülümsedi.

Bu Adamda tuhaflık hissediyordu ve bir farklılık...

Gece boyu yıldızları SeYiR etti. Uykunun yumuşak ve rahatlığınin kollarına bıraktı kendini

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
ERTESİ GÜN

  "babacığım günaydın"

"günaydın babacım "

" nasılmış bakalım güzel kızlarım gece nasıl geçti yani parti?"

Berra atıldı

"kızınız kaçtı malesef babacım dayanamadı. Ama benim cidden harikaydı. Atıl abiye ayıp oldu abla "

''olamaz ben onu tamamen unutmuştum. Nasıl bencillik yaparım. Babacım biliyorsun zaten sevmiyorum öyle ortamları.  Kelebek kardeşim için gittim."

" oooo Atıl ile gittin demek kızım. "

" hiç oo deme babacim biliyorsun ondan başka kimseye güvenemem.. "
" biliyorum kızım. Şu şirket  ile olan anlaşma. Ne diyorsunuz? İyi temiz insanlar. Ve Ömer bey sıkıştırıyor"

Duygusal GüÇ..  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin