Şaşkınlıkla gözler doğru Onur beye çevrildi ;"Kızım ne oldu bu bileğin nasıl oldu. "
Nasıl fark ettiğini bilemiyordu babasının. Hızlıca çekip elini masanın altına dizinin üstüne koydu. Bu fiilin faili de karşısında anlaşmak için gelen holdingin oğluydu. İkilemde kalmıştı onca toplantılara yön veren Berika şuan savunmasız ve çaresizdi..
kızlarının saçına dahi zarar gelsin istemez di asla. Onlar tüm varlık ve zenginliğin yanında tek mirası ve canıydı.."babacım gittiğim de yorgundu bende onu kaldırma çabası ile bileğinden tutup zorladım. Sonucu tahmin edemezdim şımarık kızlarin işte.. "
AH Berra güzel kardeşi kendini feda etmişti. Ama babasi buna inanır miydi?
" Berra sen ne zamandir bu denli kuvvetlendin prensesim.."
Ömer bey de telaşa kapılmış görünüyor du;
"umarım bir sorun yoktut Onur bey. "
" babacım bu konuyu özel konuşalim olmaz mı misafirlerimiz de telaşa kapıldı."
Güçlerin ortaya çıkıp zarar vereceğinden korkuyordu babasi bunu biliyordu. Ama hiç kendine zarar vermemisti ki. Demekki evreleri vardı..
"sizinle tanıştığıma memnun oldum güzel bir ortaklık olacak sanırım. Ama yinede koşulları babamla gözden geçirmemiz gerek anlayışınizi umuyorum. Ben babacım musade istiyorum. Afiyet olsun. "
Arda ismini öğrendigi şahısa sinirli bir bakış attı. Masadan kalkarken sendeledi babası kolundan zor tuttu.. Kulağına fısılda dı;
"kızım yine mi"
" sen merak etme babacım ben ablamı odasına götürürum."
"teşekkür ederim kardeşim ama sen babamla kal lütfen. Yerimi koru ona yardımcı ol tamm. Ben giderim. "
Kaos gibi bir döneme adım attı. Çok zor odasına geçmeye çalışıyordu. İçindeki güçle mücadele onu daha da savunmasız Ve çaresiz bırakıyordu. Bir hareket onu neden bu kadar tetikliyordu...
MASADA OLANLAR ;
" Onur bey hastane filan gerek var mı "
" yok Ömer bey biz konuya dönelim."
Farklı bi ses olaya eşlik etti;
"sağlık yönünde eğitim almıştım 1 yıl dilerseniz. Berika hanımla ilgilenebilirim."
Herkes şaşırdı. Ama Onur bey biliyordu bu ona iyi gelmezdi ama dikkat çekmemek için ;
" peki Arda kabul edeceğini sanmıyorum ama bi bak istersen.."Hafif bir tebessüm ile yan gülüş yaptı..
"memnuniyetle efendim. "
Yarı yolda merdivenlerde yakaladı.
" matmazel yardımcı olabilirmiyim."
Berika sinirlerine hakim olamadı ;
"zahmet etmeyin bir ücretli bir öğretmen gururludur kendi ekmeğini taştan çıkarır ama yardım istemez... "
Bu asillik karşısında Arda donmuştu ne diyeceğini şaşırdı ;
" şey hmm ben sabahki hareket için özür dilerim gerçekten."
SÖZÜ yarıda kesildi ;
"bu özür neyin gerekçesi? Ünlü bir iş adamının kızı olmam mı? Çok merak ediyorum sabah ki öğretmen parçası dediğiniz kişiden de bu şekilde rahatsızlık duyup özür dilermiydiniz... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...