HEYECAN DOLU
BÖLÜM
İLE
MERHABALAR
GÜZEL İNSANLAR
KEYİFLİ OKUMALAR
📓📓📓📓-s.s.seen Lara
Şoktaydı Berra bu karanlık cadının aydınlık tarafta ne işi vardı. Üstelik karşında dikiliyordu.
-Korkma Berra ablanı yakaladım artık tüm gücü kontrol edebiliyorum. Kısaca bu müjdeli haberi sana vermek için geldim.
Berra hayretler içerinde onu dinliyordu. Ablasının ölmüş olma ihtimalini asla kabul etmiyordu. Bu bir tür oyundu evet kesinlikle oyun oynuyordu.
-Yalan söylediğimi mi düşünüyorsun Berra. Yaptıklarım karşısında böyle düşünmen normal anlarım ama bu yalan değil . Sana kanıtlayabilirim.
Berra'nın hıçkırıklara karışan gözyaşları durmak bilmiyordu. Ablası kolları zincirli başı öne eğik vaziyetteydi.
-Hayır bu olamaz seni pislik.
Derken ayağa kalmaya çalışırken fark etti ki Berra nin kollarıda bağlanmıştı. Buraya ne zaman ve nasıl gelmişti aklı almıyordu. Aydınlık tarafta güzel yatağında uyuyordu en son?
Kollarını çekmeye çalışsada zincirler canını acıtıyordu.-Şimdi olayı anladığına göre Berra bana ablanın gerçek ismini söyle.
Berra tüm olayla yeterince bitkin düşmüşken bu saçmalık neydi?
-Dengesizmisin Lara ismi Berika. Başkanlık hırsı senin beyninin uçmasına neden olmuş bağımsızlık ilan etmişsin.
Lara hırs ve öfke ile Berra nin boğazına yapıştı. Sıktı sıktı.
-Bana bak minik kız beni aptal yerine koyacağını mi sandın hakaret ederek ? Ablanın gerçek ismi ne!
Ağlaması şiddetlenmis ve boğazını sıkan eller yüzünün morarmasina neden olmuştu. Lara elini hafifçe çekti, ufak öksürük nöbeti geçiren Berra sesinin çıktığı kadar bağırdı.
-BE.. Rİ .. KA....
➖➖➖Nim_kalo ilk defa tecrübe edindiği bu ikna büyüsünde başarılı olamamıştı. Lara nin görüntüsüne bürünüp şiddetli bir şekilde sarmıştı kızı ama duyması gerekenleri duymamıştı. Sinirliydi hemde haddinden fazla. Birinden bu siniri çıkarmak gerekiyordu ama şuan büyü hâlâ damarlarında geziyor ve ona sanki eza veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...