Heyecan dolu bir bölüm
ile
Merhabalar
güzel insanlar
Keyifli okumalar.
"HER ŞEY GÜZEL OLACAK"Dedi Berika. Kötülerin hüküm sürdüğü dünyada, cidden herşey güzel olabilirmiydi?
Kötülük, haset, kin, nefret gibi kötümserlikler kol gezerken, acaba iyilik bunları silebilirmiydi?
Elindeki çiçeğin kokusunu içine çekti. Güzellikler bu kadar iç açıcı iken, neden iç karartıcı olaylar yaşanmak zorundaydı ki.Herkes Berika'nın düşüncelere dalmış halini izliyordu. Ağaç kabuğunun altından çıkan adam yanına gitti ve ona seslendi ;
"Sizin emrinizde olmak bizim için bir şeref leydim. Ama... " dedi ve sustu. Berika konuşmanın ardından sesin sahibine döndü. Amanın ardından gelecek olanı merakla bekliyordu. Umutla gözüne baktı;
''Ama? Devamını merakla bekliyorum ağaç adam."Derin soğuk bir nefes ile bir kaç adım yaklaştı '' Leydim buradan gitmeniz gerek. Sizin varlığınızı hissettikler. Bizim için dahi olsa gelmemeliydiniz."
Cüceler bunların yardımcı olacağını söylemişti. Gözleri ile cüceleri aradı onlarda mahcup bir tavırla başlarını önlerine eğmişti , durumun bu derece vahim olduğunu onlarda bilmiyordu anlaşılan. Cüceler bunu anlamış olacak ki birisi konuşmaya başladı ;
"Biz biz bilmiyorduk. Seni tehlikeye atmak asla aklımızdan geçmez. "Berika tebessüm ile yanıt verdi biliyordu çünkü cüceler ihanet etmezdi ve her zaman kendisinin iyiliğini isterdi.
Berika eli ile ağaç adama bir adım attı "Siz bana, bende size yardım edeceğim ve hemen gideceğiz buradan ama sizsiz olmaz. "
Ağaç adam tedirginlikle geri adım attı :
"Olmaz eğer hepimiz buradan gidersek seni bulmaları kolay olur ve seni öldürürler. Sen bizim aydınlığımızsın.
Zamanı gelecek işte o zaman senin yanında olacağız. Ama şimdi çok tehlikeli bir yoldasın hemen terk et burayı yaklaşıyorlar. Size her zaman sadık kalacağız hepimiz "Bir ordu komutanı gibiydi adeta. Sadık savaşçılara ihtiyaç vardı. Evet kimseyi kaybetmemesi gerekiyordu.
Umutsuzluk ve hayal kırıklığı içinde kalan genç kız, ısrar edemedi. Evet yolda Lara ve Lili adındaki karanlık cadılari görmüştü. Demekki işler daha karmaşık hale geliyordu. Genç adam kabuğuna doğru yürümeye başladı . Arda Berika'nın elini tuttu
" gidelim havada yoğun bir karanlık, derin bir kasvet hissediyorum " Berika Ardayı duymadı bile. Beynindeki düşünceler dans etmeye başladı.
Acaba yapması gereken bir hamle varmıydı diye düşünüyor, hiç bir fikir aklına gelmiyordu.
Olayları izleyen Arda Berika'nın hayal kırıklığıni hissettiğinde ona sarıldı ;" Anladığım kadarıyla Ağaç adamlar güçlü kuvvetli bir ırk, bu nedenle karanlık hükümdar onları yollarına hapis etmiş, sıradan bir yerde değiller. Onlar içinde bizim içinde zor kurtulmaları. Zaman lazım, ışığı gördüklerinde savaşmak için burada onlara çok ihtiyaç olacak. Doğrudan bizi savunurlar . Sadakatlerini aldın artık. Gidelim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...