YENİ BÖLÜM İLE
MERHABA
BEĞENMENİZ DİLEĞİMLE
❤
İYİ OKUMALAR📚📖📖📖📖📚
Berika Fısıltı seslere
dayanamadı ;+MERHABA
Bunu seslice söyleyip sesin geldiği yöne doğru eğildi.
1.ses :bizi duydu uykusunda napicaaz ya bizi yerse
2.ses: saçmala artık kaçmamizin bir yolunu bulmak lazım
3.ses ; uyandı bizi sence hemen gönderir mi.
Berika aralarındaki bu hulasayi çok sevdi doğrusu. Peki bunlar kimdi. Neden oradalardi ayrıca. Ve anlaşılan Berikadan korkuyorlardı.
Onlar sayesinde buradan kaçabilirdi. Onlara güven vermesi gerekiyordu.
Ve
Konuşmaya başladı+MERHABA adım Berika nerde olduğumu bilmiyorum . Ve burada hiç arkadaşım yok. Sizinle arkadaş olmak istiyorum.
Bu sefer daha sessiz fısıldadılar sesleri gelmiyordu. 3ü birden yatağın üstüne zıpladılar.
Berika şaşkınlık ve kahkaha arasında gidip gelirken elini ağzına kapattı bunlar minik insandi gözlerim bana oyun oynuyor DİE düşündü..
Cüceler konuşmaya başladı ;1.ses =merhaba ben TİK
2.SES= merhaba ben TAK
3.ses= merhaba ben TOKBerika isimlere ayrı bir gülmüştü.
Cüceler memnun olduğunun göstergesi olarak algıladi.Berika "merhaba ismimi söylemiştim Berika siz nasıl bir ırksınız"
TOK ; Biz orman cüce siyiz leydim. Ormanda fevkalade değişim meydana geldi. Sizin geçtiğiniz yerler yeşermeye başladı. Büyük cüce bize takip etmemizi söyledi. Sonra gördük sizde karanlık cadısina hizmet ediyorsnz..
Berika "hayır bu doğru değil ben kaçırıldım. Uzun bir yolculuğa nim_kaloya gidiyorduk 3 kişi . Yolda çok şey geldi başımıza"
3ü birden
"MİM_KALO HAAA"TİK Boş Boğaz olduğu belliydi hemen atladı :
"sabah seni muayene eden kişi nim_kalo zaten"
3ü de ürkmüştü. Berika ise şaşkınlığını gizleyemiyordu. Annesi onu karanlık tarafa yönlendirme yapmıştı resmen
TAK konuşmaya başladı ;
"leydim kimseyi suçlayamayiz çünki bu işin içinde bir iş var ve sizin başınız büyük dertte bunun için hmmm ve iyiki verdikleri pelerini giyinmedin''
Eli çenesini ovuyordu bir taraftan düşünüyordu. Pelerin ve kıyafeti gitmemesi için bir ses ikaz etmişti. Demekki bunlar o kişilerdi. İç ve dış sesi ayırt edemez olmuştu.
Berika "beni buradan çıkartırmisiniz. Bir arkadaşım yaralı ormanda kaldı. Ben ihanete uğradım. Hem neden giyinseydim ne olurdu?Bu sefer 3de çenelerini kasimaya başladı. Derin düşüncelere daldılar.
Berika :hadi ama sizi bekliyorum.
TAK ilk defa konuştu : sizde onlardan olur farkınız kalmazdı. İsteseniz de güzel iyimser düşünemezdinizz.. Karanlık güç sizi esir alır tüm düşleri karartırdi.
Bakın leydim ormanımizi karanlık cadı yok etmeye gidiyor. Az önce bunu açıkladı. Kale çok korunaklı. Dahasi karanlık büyüsü yapılmış kuvvetli .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...