YENI BÖLÜM
İLE
MERHABALAR*öncelikle bayram dolayısıyla erken bölüm yayınladim lütfen sizlerde minik bir yıldıza basmayı çok görmeyin.
Emeğe saygı.
*ikinci olarak 20gün kadar tatildeyim sizlerle olamayacağım uzun bir bölüm oldu.
*üçüncü olarak seviliyorsunuz güzel insanlar
Keyifler okumalar
📖📖📖📖📖Ne kadar zaman geçmişti bu kuytu, bir o kadar karanlık ormanda. Sadece eğitim için evinden babasından, minik kardeşinden ayrılmıştı. Şimdi ise bir patika ayrımı, söylenilen negatif sözlerin etkisi ve Atıl yüzünden ne haldelerdi. İnanmadığı adam onun hakikatiydi, gerçeği ve huzuruydu.
Dahası vardı , bu karanlık orman iyice karşık bir hal alıyordu, yollar bir birine benziyor çıkış yolunu tamamen kaybetmişlerdi.
SERA günlerin verdiği yoğun kargaşada doğru düzgün dinlenememişti,ama şuan bulunduğu pozisyon ve rahatlığı ,yıllardır aradığı huzuru sergiliyordu.
Arda gece boyu tek gözünü bile kırpmadan kanatlarına sarılmış olan meleğini izledi. Yüzü hafif tebessümlü, yanaklari rahat, vücudu ise kendini bırakmıştı. Tıpkı eski günlerdeki gibi ;
"merhaba kanatlı bugün yorgun görünüyorsun uyumadın mı ?"
Yüzüne geniş bir tebessüm yayılan adam ;
"Gece boyunca koynumda büyük bir hazineyi korumam, rahatını sağlamam gerekti. Halimden şikayet etmiyorum ki ben "
Tebessüm ve minnetle bakan bir kadın.
Ona hayran ve tutkuyla bağlı bir adam." bir gün şikayet edip beni yumuşak kanatlarında uyutmazsın diye korkuyorum "
Yine tebessüm etti adam ;
" Ben mi şikayet edeceğim. Bu kanatlar hep seni koruyor ve kolluyor olacak. Kanatlarımın altı yanlız sana ait kalacak ".
Sonra koştu kadın sıcacık ve huzur dolu Adama.
Sardı adam kanatları ile minik ve huzuru olan bedeni..Arda bunları kucağındaki huzura bakarak düşünüyordu ki, aynı anda aniden uyuyan gözlerini açtı Berika ve gözleri buluştu.
Gülümsedi Berika ;
" Sen hiç şikayet etmezsin. Bu kanatlar hep seni koruyor ve kolluyor olacak. Kanatlarımın altı yalnızca sana ait kalacak "Arda sert bir şekilde yutkundu:
" sen? Hatırladın mı? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...