YENİ BÖLÜM İLE MERHABA
"BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR" MİNİK BİR YILDIZ'A DONUMAK VAKTİNİZİ ALMAZ.
DESTEĞİNİZI
ESİRGEMEYİN
KEYİFLİ OKUMALAR
📖📖📖📖
Adım :BELABerra şaşkınlıkla dona kalmıştı. Hiç bir şey ifade edemiyordu. Arkadan gelen ses buna daha çok şaşırmıştı kekeleyerek ;
+Ö. Ö.. Ömer bey siz..
Sinsice sırıttı;
=demiştim küçük hanım. Çok bekledik işimiz gücümüz var değil mi? Güzellikle mi zorla mı?
Ardından etrafının sarıldığını fark etti. Burda bir kişi vardı. Nasıl 10'a çıkmıştı hemen? O değilde bunların içinden kaçamazdi. Ah ablam olsa nede çok yokluğu belli. Peki bir dakika babası o nerde?
+kafanda sinsice kaçma planı yapmaya çalışma küçüğüm burada herkes bizden ah evet birtek baban sen ve bir kaç çalışan.
+ne istiyorsunuz?
=yola geleceğini biliyordum. Güzellikle anlaşmayı imzalamani.
Aradan çekilince babasını gördü sandalyeye bağlamışlardı. Sanırım darp almıştı ki gözü ve vücudu hiç iyi görünmüyordu..
+anlaşma kağıdını görmem gerek..
Uzun bir ferman şeklinde bir saman kağıt rulo şeklinde getirildi. Birde tüylü otantik bir kalem. Kalemin cinsi çok farklıydı.
=bunlar çok saçma maddeler. Siz iş adamsınız bu ormanlar tatil köyü dahası adalar...
+anlaşma siz kabul görmeyince değişti daha adil.. Eğer imzalarsan burası size kalır ve canınız kurtulur.. Yok eğer tersi olursaaaa...
Apaçık ölüm kokuyordu tehdidi.
Babasına baktı onca işkenceye rağmen kafasını sakın yapma dercesine sallıyordu. Gözlerini kapattı canı çok acıyordu
"Ah ablacım neredesin ihtiyacım var bu kardeşin hiç bir şey yapamıyor"..
Gözünden bir damla yaşla Ani bir sesle irkildi;+ablan şuan cezasını çekiyor. Küçük hanım. Hepinizin kaderi sana bağlı.
Başını oluruna salladi. Eline kalemi aldı ve kağıdın maddelerini okudu tekrar. Alın teri bir imzaya bakıyordu.
Çokça hikayeler anlatılmışti kötülerin sonu iyi olmazdı. Sözlerinin eride değillerdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...