YENİ BÖLÜM İLE
MERHABALAR
GÜZEL İNSANLAR
KEYİFLİ OKUMALAR.
📚📚Eline aldığı tüm kozları kullanmaktan zerre kuşku duymayan bir tipti Lara. Kan bağı olması , ondan büyük olması, çoğu bilgisini ona öğretmesi minnettarlık için yetmezdi sonuçta kanından bildiği adam ona ihanet etmiş , canına kast ederek ölüme sürgün etmişti.
En kötü ise hak ederek kazandığı asasını gücünü almıştı elinden. Bu LARA'yi durdurmanın yolu elbette değildi. Aksine siyah alev püskürten ejderhaya dönüşmüştü. Kini, öfkesi, hırsı, onu o kadar avucunun içine almıştı ki belki de bazı şeyleri hesaba katacak kadar tecrübeli değildi.
Lara ejderin üzerinde büyük bir ihtişamla gidiyordu. Omuzları dik, gözleri keskin ve sinsi, dudaklarında ise ölüm tadını hissettiren bir gülüş vardı.
"İntikam tadı " diye bağırıyordu adeta.
Ormanın ve denizin engin kötü ruhlarını sadece Lara görebiliyor ve irtibat kurabiliyordu. Ejderle anlaştı, ona bir işaret belirledi. Diğer ruhlar planı zaten biliyorlardı.
Tek başına ilerledi şatoya doğru. Biraz yorgun rolü yaparak kapıya tıklattı. Kapı sonuna kadar açıldı. Sağlı sollu asaları ile ona doğru tutulmuş kılıçlar vardı yol boyu. Bir zamanlar uğrunda savaşan kişilerdi bunlar. "Neyse" dedi içinden "hesabınızı keseceğim zaten" deyip ilerledi.
"AUY ne zamandan beridir biricik torununu kılıçlarla karşılıyorsun. Kalbimi incittin"
AUY ondan gayet mesafeli duruyordu . Biliyordu çünkü o çok tehlikeliydi. Heran herşey beklenir cinstendi.
"Sende kalp olduğu şüpheli Lara. Kendi ırkına savaş açmakta neyin nesi. "
Lara keskin ve sert bir kahkaha attı. Onun kahkahasını duyan denizin kötü ruhları açık olan kapıdan içeri girdiler ve sıra sıra dizili olan kılıçlı adamların arkasına geçtiler. Bir işaretle işleri bitecekti.
" Karanlığın yüksek konseyi içeride sana olan kararı bildirecekler. Geç içeri. "
Dudağını büktü Lara üzülürmüş gibi. Ama ;
" Sende gelsene AUY eminim çok zevkli bir idam olacak "
İkinci bir kahkahaya başlarken ormanın kötü ruhları içeri doldu. Konsey üyelerinin burada olması iyi olmuştu. Hepsi için ayrı uğraş vermeden bir arada öldürecekti. Şatoda kim varsa onların arkasında kötü ruhlar öldür emrini bekliyorlardı. Konsey üyelerinin arkasına da baş ruhlar geçmişti.
"Bu kahkahalar ne böyle iyice delirmişsin Lara "
Tırsmış duran Lili yeni ses veriyordu. Göz kırptı Lara ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...