Gün ışığının zarif dokunuşu ile uyandı. İçinde bir kıvılcım ile gözlerini açtı Berika. Kendisinii odasında buldu. Birden kalbi cizzz etti adeta. Kendi kendine fısılda dı ağlamaklı hüzünlü titrek bir sesle
"ba.... ba... "
O da ne? sesine neler olmuştu.
Odasına nasıl gelmişti. Parmağını kaldıracak kuvveti bile kalmamıştı. Nefesini derinden alıyor bu sefer de kaburgaları batıyordu. En son babasinin elleri arasında ağlıyordu. Kalkıp onu görmeliydi.
Kendi kendine uğraş verirken
Kapı sesiyle irkildi."oh sonunda ablacım uyanabildin. Yavaş ol kalkmaya çalışma. "
Babası en son ses vermiyordu ölmüştü sanırım. Kardeşi neden bu kadar rahatti
" Berra babam nerde o S.. E.. S.. Ver.. Mi yo R du"
Aman tanrım sesine neler olmuştu çok ağlayıp bağırmanın eseri olmalıydı..
"babam iyi ablacım asıl kötü olan sendin bir an öldün sandık 2gun dür yatıyorsun nefes var ama hareket yoktu. "
Uzandığı yerden başını çevirmeye çalıştı. Ah! Dedi sanırım tutulmuş DİE düşündü. Bu nasıl oldu.
" Berra babam odasına girdiğimde ses vermiyordu nefesi yoktu. Bana ne oldu? Babamı görmek istiyorum.."
"abla şeyyyy tam olarak sorun şu ki babam odada bile değildi. Çığlığına şahit olduk. Apar topar odaya geldim. Benimle birlikte düşün bazi insanlar. Sanırım kimse çığlığı tam duyamadı. Kapı tutukluluk yapmıştı zor açtık. Ve sen koltuğa sarılmıştın en son derin nefes alıp sırt üstü düştün senin gözlerinden kan akıyordu. Kireç gibi bembeyaz yüzün. Nefes almıyor tepki vermiyordun. Yani babam gibi düşündüğün şeyler sana oldu..sanırım "" "
Berika ellerini yumuk yapıp sıktı gözleri ateş gibi sinirden parlıyordu.
Biri karanlık tarafdaydi ve oyun oynuyordu..sevdiklerini yem kullanıyordu. Bunu nasıl tutabilirdi.. İçinden başlattı savaşı. 1_0 yeniliyordu.. Bunu affetmeyecekti. ASLa..."abla babamı çağırıym. "
" tmm"
Çok hırslanmıştı çok hiddet kapladı vücudunu. Sarstı kendini.
" Merhaba Kızım meleğim
Prensesim Canım...... Berika "Ortada kızı yoktu telaşa kapıldı. Bir ses teselli oldu;
" sakin ol duş aldım geliyorum babacım "
Kızı karşısına çıktığında inanamadı ölü gibi halden şuan ayakta canlı duruyordu. Yüzünü avuçlarının arasına aldı saçını kokladı. Alnını alnına dayadı iki damla eşlik etti ortama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...