BÖLÜM_AŞK Büyüsü

771 68 82
                                    

YENI BÖLÜM
İLE
MERHABALAR
KEYİFLİ OKUMALAR SEVGİMLE
📖📖📖

Korku, ferahlık ikisi bir birine ters düşen denklemlerken, şuan iki insan bunları nasıl hissedebiliyor?Dışarıdaki kasvet, yağmur ve gürültülerden soyutlanmış, sadece iki çift gözün beyazı aydınlanıyordu odada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Korku, ferahlık ikisi bir birine ters düşen denklemlerken, şuan iki insan bunları nasıl hissedebiliyor?
Dışarıdaki kasvet, yağmur ve gürültülerden soyutlanmış, sadece iki çift gözün beyazı aydınlanıyordu odada. Aşkla, sevgiyle, muhtaç olunmuş bir kalp ile.

Dışarıdaki değişim şu odadaki değişimden önemsiz görünüyordu. Büyülü bir bakış, esrarengiz bir değişim. Sımsıkı kenetlenmiş bedenler.

Berra şaşkınca cevabı beklerken, kendini ifadesiz bırakmanın yollarını arayan Tuna odada adeta saatlerce bekliyor gibilerdi. Onlara uzun gelen cevap süresinin ardından aslında sadece beş dakika geçmişti. Sıkıntı ile nefes veren Berra nin, nefesini hissetmek bile iyi geliyordu adama.

"Hey cevap verecekmisin Tuna ? " ne tonda çıktığını bilmediği kelimelere yanıt beklerken, Tunanın isminin çıktığı dudaklardaydı. Bunu fark eden Berra sinirlendi. Odadaki tüm oksijenin kesildiğini hissetti adeta.

Kendini toplaması için kalkan elini sertçe Tuna nın yanağında noktaladı. Yada sadece öyle sandı ;

"Hiç yakışmadı Berra. Şiddete hayır. " sinsi bir gülücük fırlattı.

" O zaman çok bilmiş soruma cevap ver. Benden uzak dur. '

Uzak dur! Kelimesi bir insanın içini bu kadar acıtabilir mi? Söyleyip söylememek arasında gidip gelen Tuna ;

"AŞK büyüsü " diye ağzından kaçırdı.

Berra şaşkınca ona bakarken içinde nice fırtınaları koparan adama öfkelendi.

" Sizden normal bir hareket beklenmezdi zaten . Sahi bu sizin tarafda büyü, sihir, güç gibi zirvalik harici insani duygular yoktu unutmuşum. Beni kendine büyü ile aşık etmeye çalışmak çok güzeldi. Harika. "derken ellerini havada birleştirmiş Tunayi tebrik niteliğinde alkış tutuyordu.

Tuna çok az zaman sonra aklını başına topladı ama kız çoktan yanlış anlamıştı.

" Hayır dinle. "
Berra sinirle birazda alayla gülümsedi ;

" Neyi dinlemeliyim? Tutmayan büyüyü mü? Ah Yoksa bir yerde hata mı yaptın? "

Tuna artık kendini zor tutuyordu. Teyzesine verdiği sözü umursayacak hali kalmamıştı. O esnada şiddetle çakan şimşek adeta onu tastikliyordu. En azından bu kara hava dağılana kadar susmalıydı.

" Sadece fiziksel bir görünümde seni büyüler Berra. Yıllar öncesine dayanan bir büyülenmişliktir. Aşk büyüsü dediğim de buydu. Aşığım Berra. Onu gördüğüm ilk günden bu zamana kadar büyülendim. Kimseden yardım almadım. Gereksiz yargılarda bulunma. " derken sesi titreşimli çıkmıştı. Sustu arkasını döndü. Üstü kapalıda olsa dile getirmeye çalışmıştı.

Duygusal GüÇ..  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin