Yeni bir bölüm ile MERHABALAR..
Vote ve yorum yapmayı unutmayın olur mu?
Sevgiler❤
Beğenmeniz dileğimle
Keyifli okumalar
📃📃📃📃📃Tuna gözlerini dehşetle açarak 2.kez bağırdı ;
"YILAN "
Berra o an herşeyden soyutlanmıstı. Boğazına gelen çığlıkları yutkundu. Kaçması gerekiyordu. Gözünü kapattı. Kaçmak mi Ama nasıl yapacaktı ki? Donmuş kalmıştı. Sessizdi, ayaklarının altındaki soğuğu hissetmeye başladı.
" Sanırım şuan yılan ayağıma dolanıyor" diye düşündü.
İçindeki tarifi imkansız duygu ile bir anda atmosfer değişti ;"İmdaaattttt..."
Berra bulunduğu çukurdan son sürat çıkarken yılanın gelmemesini diliyordu.
Taki bir el onu alıkoyana kadar. O sırada Berra dengesini kaybedip elin sahibinin üzerine yuvarlandı. Zavallı Berra nasıl bir hayal dünyası vardı şuan kim bilebilir.." Olamaz yılan beni yakaladı. Babamı görmem lazım lütfen yılancık "
Berra tüm geçen süre içerisinde gözleri kapalı olduğunda gelişim noktasını anlayacak durumda değildi.
" hahahahah"
Yankı eden kahkaha sesi ile gözlerini araladı. Şuan üzerine düşmüş olduğu kişinin kendisine gülerek bakıyor olması sinirini yeterince germiş olmalı ki tam ağzını açıp bir şeyler söyleyecekken Tuna atağa geçti ;
" Biliyor musun Berra inanılmazsın günlük koşuyu tamamladık. Ayrıca yılanlar ile konuşuyor olduğunu öğrenmiş oldum "
Berra tüm bu saçmalığın bir kandırmaca olduğunu anladığında sinir küpü olmuştu adeta.
" Ayağına yılan dolanmış öyle mi hayale bak,gözünü açıp bakmayı akıl edemedin aptalsın Berra "İçinden kendi kendine öfkesini kusuyordu. Karşısında alaylı bakan kişiye ise incinmişti sert bir tonla konuştu ;
" Evet yılanlar ile dertleşiyorum. Bak mesela şuan ŞAHMERANın üstündeyim. "
Hırsla kalkmaya çalıştı. Ama bir el onu engelliyordu.
''Ne oldu Tuna günlük eğlenceni tamamlamadın mi? Acaba şu aptal kıza ne şaka yapsam da alay etsem sonra kahkaha savursam etrafa diye mi düşünüyorsun ? "
Tuna gülüşünü söndürdü.
Berra yüzüne bile bakmıyordu öfke hırs ve karmaşık yüz hatlarını inceledi,kaçmak için çırpınıyordu adeta. Hiç bu kadar incinecegini tahmin etmiyordu. Yüzünü yüzüne sabitledi ;" Ben özür dilerim. Niyetim seni incitmek değildi. "
Berra yarı şaşkın yarı ağlamaklı şekilde iki yanağına sabitlenmiş elleri itekledi.
Tunanin bu boşluğundan yararlanıp ayağa kalktı. Bir kaç adım attıktan sonra gözündeki bir kaç damla ile yerde yatmaya devam eden Tuna'ya döndü ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...