YENİ BÖLÜM İLE MERHABALAR BEĞENMENİZ DİLEĞİMLE
✍🏽✍🏽
Sevgiler❤️Huzurdu sevmek ,sevilmek. Sevdiğinin kollarında olmak. Yer yüzünden farklı bir havayı soluyordu sanki Berika. Gökyüzünde , bulutlarda , tek fark ise hissediyordu tüm olanları. Hiç bir kötü Zaman geçirmemiş hep böyle huzurluymuş gibi. Gözlerini açmaya zorladı lakin hafif ve bir o kadar nazik dökülen kar tanesi ona daha çok huzur veriyordu. Boşverdi Nasıl olsa şuan güvendeydi sevdiğinden emin olduğu adamın kollarında .
❄️❄️
O esnada sesler duydu , konuşmalar. Ne zaman yere ayak basmıştı. Gözleri açık ayaktaydı. Ne zaman uyanmış bu elbiseleri giyinmişti ?
Etrafına bakındı kimseler yoktu. Sesler derinleşiyor çok bir şey anlamıyordu. Karanlık ve aydınlığın ortasında kalmış gibiydi.
O esnada bir ayna fark etti. Aynada kendi yansıması yoktu ,farklı ,çok çok farklı yüzler vardı. Hareket halindeydi aynadakiler . Arkasına baktı kimseler yoktu . Tekrar aynaya döndüğünde derinlere daldı bir kaç adımda aynaya yaklaştı.Elini aynada gezdirdi , o an beklemediği bir şekilde aynadan içeriye çekildi. Evet şuan tanımadığı bir yerdeydi. Tek başına. Yüreğinde korku yoktu, rahattı. Tedirgin olduğu ; Burası neresiydi hiç bir fikri yoktu. Arkasına baktı adım dahi atmamıştı ama ayna yok olmuştu.
(Şimdi Arda , Berra , Annem,Babam ve diğerleri merak edecekler.) diye düşünmeye başlamıştı ki , sesler dikkatini dağıttı. (Ne olursa olsun artık acemi davranmak yok ) diyerek sesin geldiği yöne doğru ilerlemeye başladı.
❄️❄️❄️❄️
Kar taneleri iyiliği mi temsil ediyordu? Beyaza bürünmüş doğa , gerçekten de bu denli beyazmıydı? Her kahkaha bir gözyaşının habercisidir derler , gercekte yağan bu karın asıl yüzü siyahmıydı ?
Bu Zaman'dan öncesi , yılların kalıp bağlamış tozlu satırlarındayız. Insanlığın yaratıldığı ilk günde başlamıştı iyiliğin kötülük ile olan savaşı. Hırs,kıskançlık , liderlik hissinin yayıldığı zamanlardı. Şeytan en büyük suçluydu nitekim. Ve karanlığın aydınlığa savaşının her anında büyük rol oynuyordu be oynayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...