Yeni bölüm ile merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz Şimdiden vote ve yorumlar için çok teşekkür ederim
sevgimle 💓⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
gözüne hayretler içerisinde baktı ...
"elimi ağzından çekeceğim ama sakın bağırma.."
Başını olumlu manada salladı..
"ANNE........ "
" sssssstttttt... "
×××××××××××××××
_PARTİ ZAMANI_" MERHABA ablacım hazırmısin. Yoksa kavalyem yok diye saklandın mı. "
Hiç ses yoktu
"Aloooo kime diyorum ben.. Ablaaa"
Banyo ya baktı, yatak odasına, çalışma odasına.Ablası yoktu. Kütüphaneye girmek onu ürkütüyordu ama belki de oradaydı.
Kapıyı hafifçe araladı."abla...!"
" merhaba meleğim duymamışım geldiğini bir kaç kitap inceliyordum. Vakit geldi mi yoksa. "
" beni korkuttun. Sensizlik damarımda şok etkisi yapıyor"
"Dalga geçtiğini hissediyorum papatyam. Ama bensizlik korkutuyor bundan eminim "
" biran partiyi askıya aldın sandım hazırlanmışsin çok sevindim"
"Elbette seni mi kıracağım ama şu partner konusu ben yanliz gelsem kim koydu bu kuralı."
"Aslında ben koydum ablacım bilmem dediğim iyidir. Hem sende belki bir partner bulursun "
Kahkaha attı ve ekledi '' gerçek bir hayat partneri"" emir edersiniz Berra hanım. Ne yazıkki erkek arkadaş konusunda iyi değilim. Duygusal yöndeki yaklaşımlarim biliyorsun. Hem sana sıramı veriyorum Hmmm eniştemiz hazır sanırım."
Ufak bir göz kırptı.."yok abla yani şey ben bilmiyorum.."
"aşkı anlamam belki doğru ama aşık olanı anlayabilirim. Sadece emin misin Arda olduğuna? "
"bilmiyorum ilk sözleşme için masaya geldiğinde kalbim heyecanlandı.. "
Kardeşinin yüzü kıpkırmızı olmuştu..
" Oyy kıyamam meleğime. Anlıyorum yakışıklı tipler her zaman kalbi ve beyni yorar. Sen eminsen kendinden sorun yok. Asıl sorun şu kardeşim acaba onun hisleri sana karşı ne? Bunun cevabını bilmeden kendini ona adama asla..! "
Sert bir ikazdı.cunki Arda Berra ya karşı bir duygu beslemiyordu. Bunu görmüştü.
" anladım sen beni kıskanıyorsun abla. "
" asla küçüğüm asla. Sadece mutlu olmanı istiyorum."
"Neyse hadi bu kütüphane çok ürkütücü. Partiye gidelim."
Kardeşine sımsıkı sarıldı..
" seni çok seviyorum minik kelebeğim. Bu hiç değişmeyecek."
Birlikte odadan çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...