Yeni bölüm ile
Merhabalar
Ve
Güzel insanlar
Keyifli okumalar
📖📖📖Karanlık konseyinin gizemli Başkanı AUY etrafa sert emirler vermeye çoktan başlamıştı.
Herşey yarın geceki karanlık toplantı sonunda belli olacaktı. Belki de tüm düzeninin değişme vakti gelmişti .Lara ise hakimi olduğu köşkte başka liderin emir veriyor olmasının öfkesini yaşıyordu.
Yükselişin tadını alan birisi kesinlikle kendinden üstte bir lideri mekanında istemez.
Lara ateş saçan gözlerle AUY ı izliyordu.
"Nasıl da gelip köşküme sahip çıkıyor. Üstelik asamı bile aldı. Seni öldürüp yerine geçmeliyim dedeciğim"Hırs, öfke, makam sevdası, bencillik ve gurur, kan bağın dahi olsa, herşeye karşı kişiyi kör edecek kadar kuvvetlidir.
"evet kesinlikle seni öldürüp komutayı elime alacağım AUY "
Aradan geçen süre zarfında sadece gururunun ayaklar altına alınmasıyla öfke patlaması geçiriyordu Lara.
Sinir olduğu sesin,ismini haykırması ile kendini topladı ;
" Lara hemen bana ateş kadehini getir "
Emirler onun kontrolünü bozuyordu. Köle gibi, sıradan kişiler gibi oluyordu sanki . Oysa farklıydı yada öyle inanmıştı yıllarca.
" Peki öyle muazzam bir kadehin bende ne işi olduğunu sorabilirmiyim? Yerini söyleyin getiriyim"
Biraz sitem biraz öfke."Bunda başarılı olacakmısın , emin değilim! Başka birine vermeliyim bu görevi "
Sert ve kesin konuştu.Lara öfkeden deliye dönmüşken AUY konuşmaya başladı ;
" Senin hak etmediğin o yeri, hak eden birisine verebilirim . Bakma öyle. Onu tanıyorsun "
Tabi tanımaz olurmuydu. Başkası denildiğinde zaten hemen anlıyordu. Bu adam kesinlikle sinir bozucu olmaya başlamıştı.
Lara, ikinci kuşak kuzeni olan LİLİden nefret ederdi. Nefreti aslında hiç yersiz değildi. Tüm baş cadılık sınavları denemelerinde aynı sıralamaya girmişlerdi. Lara ile seviyeleri aynıydı. Eşitliğin bozulması için şok bir sınav talebi olmuştu.
Bu son sınavda bir beyaz cadı öldürmeleri gerekiyordu.
Lara makam hırsı ile bir kişiyi öldürmek yerine iki kişiyi öldürmüştü. Asasına verilen iki gücün nedeni de buydu.Öldürmek konusunda gözü karaydı. Kimse umrunda olmazdı. Bu yüzden düşündü
"Demek Lili'yi düşünüyorsun benim yerime. Önce seni, sonra Lili'yi ve bana baş kaldıran herkesi öldüreceğim. Senin gücüne sahip olduğumda eminim kimse benim asama karşı gelmez AUY" diye tısladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...