Korku insanı esir alıyor görünsede, umut her zaman yeşermek için yüreğinde tohum misali bekler. Arda hiç umudunu kayıp etmeden yıllarca sevgisini en derinde sakladı. Pes etmedi. Soranda olmadı neden diye. Çünkü aşk belirli bir nedene ihtiyaç duymadan sadece bir göze, bir tebessüme kendini anlık teslim etmekti.
Türünde annesi ve babası dışında aşk yaşayan görmemişti. Gözlerinin bir birine "seni seviyorum" diye haykırdığını hissederdi. Onları örnek alırdı her zaman. Sert çehresinde gizlenen aşk örneğinin kendisiydi babası .
Geçmişin izleri nasıl burkuyordu bedenini. Ailesinin katliamına şahit olmuş, ardından bilmediği bir güç abidesine aşık olup dengesini kayıp etmişti adeta. Mutluydu, huzurluydu o zamanlar. Hayatına giren AŞK annesi gibi bakıyordu gözlerine. Arda da yemin etmişti babası gibi olmaya. Son nefesinde dahi bırakmamaya.
Nice geceler annesinin , babasının kucağında uyuduğunu şahit olurdu. Babası gün ağırana kadar göz kırpmadan kadınını izler kanatlarını sıkıca dolardı kollarına. Bu huyu da örnek aldığı babasından miras kalmıştı. AŞKIN her rengi her canlıda güzeldi.
İstemsiz baktı pencerenin karanlığından. Önceden ışık saçan yer, şimdilerde solmuştu. Bu Berikayı olumsuz etkileyecekti biliyordu. Ardayı izleyen Tina AŞkın derinliğini ve yaralarını izliyordu. Yapabileceği bir şifa tekniği olsa ilk Arda ve Berika üzerinde uygular mutlu olmalarını sağlardı. Arda daldığı yerde gözlerinden akan bir damlanın farkında dahi değildi.
Bunu gören Tina yanına gidip karşısına geçti ;
"Hey gözlerin su sızdırıyor. " dedi hafif tebessümle.
Arda aniden gelen tepkiye şaşırdı. O kadar dalmıştı ki yalnız mazisine. Zoraki elini kaldırıp yaşı eline aldı. Hafif çarpık bir gülümseme ile yanıt verdi ;
"Kendini belli etmeye çalışan , zayıf düşüren yaşlar bunlar Tina. Peki yıllardır dışarı akmayan sol tarafdaki damlalar ne zaman son bulacak. "
Tina yutkundu AŞK tecrübesi yoktu ki ne diyebilirdi.
"Sen gibi derin Aşk abidesi değilim Arda. Ama bak bu karanlık dünyada herkes ölümü bekleyip korkarken, sen sadece sevgini kucaklamayı , umudunu bekliyorsun. Senin bu karanlıkta nefes alman dahi Berika için güç biliyorsun. "
Karşıdaki kötümser bulut hızla çalıların karanlığında durmuştu. Keskin kartal bakışlarını orada sabitleyen Arda kaçınılmaz sona hazırlanırken sesinde hiç telaş yoktu. Tina ya tebessüm edip ;
"Tüm ailemden sonra bana tek aile olan kişi için Tina. Sadece onun için. İnan bana her şey güzel olacak. "
Tina biliyordu Ardanın nelere katlandığını. Sadece tebessümü ile destekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...