Bölüm_25. Sinsi Planlar

1K 162 111
                                    

YENİ BÖLÜM
İLE
MERHABALAR.
GÜZEL İNSANLAR..
KEYİFLİ OKUMALAR...

Sessiz okuyucularım
Vote ve yorum
unutmayın olur mu iyi
veya kötü. Bu arada 50vote olmadan yeni bölüm yayınlamayı düşünmüyorum sadece emeğe saygı istiyorum.
Teşekkürler.

📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖

Berika ve Arda arasında adeta "neler oluyor" tarzı anlamayan bakışlar sürüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berika ve Arda arasında adeta "neler oluyor" tarzı anlamayan bakışlar sürüyordu. Sanki birileri bir oyun oynuyor ve oyunun içinde yönetilen farklı bir oyun var gibiydi. Arda'nın zincirlerini çözdüler. Genç adam bileğindeki acı ile inlerken, vücudunun çöküşü gözle görülüyordu. Güzel bir seyahate başlamışken bu negatif durum nerden çıkmıştı.?

Sımsıkı sarıldı o an Berika ''Kaybedilmeyecek kadar değerli "
Dedi. Ardadan cevap gecikmedi
" hiç bulunmayan bir mücevher gibi kıymetli "
Başını omzundan çekti ve gözlerine sabitlendi. Mutluydu huzurluydu . Ne olursa olsun ayrılmayacakti bir daha bunu bozmaya çalışanlara izin vermeyecekti.

Önce sakin bir odaya geçip Arda'nın duş almasını bekledi. Sonra çıktığında rahatlama hissinin üzerine yayıldığını izledi. Üzerini değiştirdi ve Berika'nın önünde durdu ;
" Leydim yemekte bana eşlik edermisiniz "

Burada olmaları, bu halde bulunmaları hiç hayırlı bir alamet gibi durmuyordu. O kişiler ile aynı masaya otur. Ak dahi istemiyordu.

Karşısında duran adamin teklifi geri çekilmeyecek kadar nazikti! Artık yanındaydı korkmasına gerek yoktu.
Bu adam ne olursa olsun gülümsemeyi, ortamı yumuşatmayı, huzuru sağlamayı başarıyordu.

Koluna girdi hafif mütebessim şekilde :

"Elbette memnuniyetle "

Arda kapıdan içeriye girmeden durdu ve iki elini Berika'nın omzuna koydu tebessümle" Bak güzel gözlüm. Belki çoğu geçmişini hatırlamıyor olabilirsin. Ama yüreğin senin en açık kılavuzun. Nerede olduğumuzu az çok tahmin ediyorsun. Şu kapı var ya, orada şuan ne gibi sürprizler bekliyor emin dahi değilm. Kimisi seni korumak için, kimisi yok olman için gelmiştir. Aydınlık tarafta olsa, bir nebze hırs karanlık iclerde saklıdır. Şu ayrıntı ki ben hep senin yanındayım"

Minnetle baktı genç adama. Zamanında belli ki bu yüzden sevmişti. Neşe içinde ilerliyorlardı, herşeye ve herkese rağmen.

Öbür yerden onları neyin beklediğinden habersizlerdi. Yemek salonunda olan olaylara şahit olmak gelişen durumları etkileyecek cinsteydi.

Kapı açıldı ve içeri bir kaç adım attıktan sonra Arda ve Berika oldukları yerde çivilendiler sanki. Görünen hayal olamazdı değil mi? Her zaman bir değişim ve farklı olaylar! Çok yorulmuştu artık.

Duygusal GüÇ..  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin