Bölüm_7_

2.2K 401 57
                                    

YENİ BÖLÜM İLE
MERHABALAR..
UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
İYİ OKUMALAR.
SEVGİMLE..

📓📚📓📚📓📚📓📚📓📚📓

Berika biraz korkuyor olsada bu yolculuga göğüs gelmeliydi.  Sonuçta hayatı ve tüm sevdikleri tehlikedeydi.
Ve bu güçlerin manasını öğrenmeliydi mutlaka.!
Babasını geride bırakmak doğru karar mı bilemiyordu.
Atıl ailesi olmadığı ve bize bağlılığı yüzünden hemen kabul etmişti zaten.
Arda  annesinden izin alabilmişmiydi.. Ah Sorular.

⭐⭐🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠 ⭐⭐

"merhaba  baba sana bir konuda danışmak istiyorum. "

  "seni dinliyorum prensesim."

"yanliz kalmaman için Berranin seninle kalması daha doğru olur. Bunu ben izah edersem yanlış anlaya bilir.... "

   Sözünü kesmişti babası

" söylerim kızım tabi. Bu en doğru olanı sanırım. Söylerim ama direnci zayıf biliyorsun. Biraz tenbihlerde bulunursun sonradan. "

 " ssssttt babacım  herşey güzel olacak tamm mı? Sakın ol.  "

 " tamm prensesim. Bilmiyorum endişeliyim işte."

seni seviyorum babacım"

   "bnde seni seviyorum  prensesim
Kardeşin ile görüseyim Bn hazırlan hadi."

Babası Berrayi yanına çağırmıştı. Durumu güzelce izah etmişti  Berra kabullenmekde zorluk çeksede buna mecbur kalmıştı.

O sırada Berika Arda ile görüşmeye gitmişti.

    "çıkıyor muyuz apar topar  geldim "

 " yok arda şuan değil. Ama annen dönmeyi planlıyordu seninle zorda kalacaksan gelmeye bilirsin? "

  " sorun değil Berika tatile biraz heyecan katalım senin olduğun her yerde varım. Annem başta itiraz etti gibi ama sonra izin verdi. Hala özgür olamadım anlayacağın "

" bir günde değişip izin vermesi hayret verici "

 " hmm sanırım öyle sorun yok. Ben şey annemi uçağa bindireceğim. Kaç gibi çıkıyoruz. "

  " akşam 6da odamda buluşalım olur mu."

Derken gülümsüyordu. Hissediyordu Arda kendisini çok seviyordu. Kardeşi de Ardaya tutkundu. Hiç sıcak davranmamasina rağmen nasıl bu kadar sevebiliyordu.?  Buda mı oyundu acaba.? Ama oyun olsa kalp ve beyin dalgaları bu denli ele vermezdi kendisini?  "peki ben"  dedi "ben bir şey hissetmiyormuym"
Yokladı. Hiç bir erkeğe aşk sevgi gibi duygular beslememisti. Tuhaf güzel çekici idi etrafında nice güzellikler vardı ama aşık olmamıştı?  Kendisine hayret etti.

Sorular olaylar nede çok aklıni çeler oldu böyle.
Anlaşıp ayrıldılar. Tam odasına girdi kapı tıkladi.

   "abla gelebilir miyim"

"evet gelebilirsin. "

 " babam yanında kalmami rica etti. "

Ellerini kardeşinin omuzlarına koyup gözlerine baktı. Gelmeyi çok istiyordu ama onun korunması ve babasına destek  için kalması daha iyiydi.

Duygusal GüÇ..  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin