Bölüm 12_ Kesitler

1.6K 323 75
                                    

Yeni bir bölüm ile
MERHABA
KEYİFLİ OKUMALAR
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
📚📖📚

Arda sorgulayan gözlerle gelen kişiye bakıyordu.
Onca karışıklıklar arasında kendini kamufle etmeyi nasıl başarmıştı aniden nasıl çıkmıştı böyle ..

    +Ah Arda şuan beyninde ne  çok soru olduğunu sezebiliyorum tatlım. Sorgulayan gözlerle bakma artık bana  SERA sana emanetti.

  =Annesinin  acısı hâlâ yüreğinde Anjeli. Bunu ona sen yaptın. Ben emanetine gözüm gibi baktım . Takiii o güne kadar..!

+gerçekleri birlikte söyleyeceğiz Arda sakin ol. İkimiz içinde zor süreçti. Bak  neredeydin diyeceksin
4 yıl boyunca karanlık güçlerle çalıştım. Onlara hizmet ettim...

Sesinin haddi hesabı yoktu sözünü keserek bağırdı...

=sen ne diyorsun delirdin mi onlara hizmet etmek mi simdi de bizimle misin neler oluyor!

Elini ağzına kapatıp GÖZÜYLE  "SUS" işareti yaptı sessiz hatta fısıltı denilecek şekilde konuştu ;

+Arda aptallaşma ne bağırıyorsun. Orman Casuslar.. Önceden bana kayıtsız güvenen sen şimdi ne oluyor böyle. Senin içinde zor sevdiğin seni hatırlamıyor bile sebebini bilmiyorsun? Değil mi? Bak bana  Ben kızımı ölüm bahanesiyle kaybettim. Dahası sevdiğim adamı ve minik Berra'mi..

Arda iç geçirdi anlattı ;

+Bana ondan ayrılmamı söylemiştin zorla.  Kaybetmek zorunda kalmazdık ikimizde. Gittim çok Uzaklara gidip kendimi evlatlık edindirdim. Ne yazıkki baba dediğim kişi de karanlık güce hizmet ediyordu. Sen mektup yazıp tatil köyüne gelmemi istemeden bir saat önce ailem ile aynı kararı almıştık. Yolda
Bir içecek verdi baba dediğim kişi Hayret etsemde içtim. Bir gün boyu ne yaptığımi hatırlamıyorum bile. Asıl korkuncu SEra'yi incitmiştim. Yemek masasında kolunu görünce kendime zarar vermek istedim aklım o an yerine geldi. Süre dolmuştu sanırım atağa hemen geçti güçleri ama ben sadece üzgündüm. Neden bir şeyler yapmadın..

Elini Arda'nin omuzuna koydu zorluklar yaşadığını tahmin ediyordu. İkiside sevdiklerini feda etmişti sonuçta

=bak canm sana kötü bir haberim var. O gece kütüphanede SERA'Nin gördüğü ben değildim. Şekil değiştiren bir karanlık cadısı onu ormana çekmek için gitti.
Ben kızımın peşine düşeceklerini biliyordum.
Ona olacakları planlarını görmem için çalıştım onlarla. Benim yaşadığımi tek sen ve bir kaç dost biliyor.

= peki nim_kalo hedefimiz oydu?ama nasıl  fark etmediler seni anlamadım.

+oda başka bir ayrıntı. Çok oyalandik. Sence şuan neden buradayım? 

=dur peki atıl o o nasıl? Neden buradasn hem.

+o gece kütüphaneden sonra Atıl'in yanına gittiler bir kaç vaad  sonra öğrendimki paralı uşak gibi onların hizmetinde.
Bana  gelince Ardacm buda ayrı bir hikaye.

=yani nasıl vaad derken?
Tüm herşeyi erteliyorsun bu hoşuma gitmedi..

+kızı bize getir. Sana özel güçler verelim.

=anladım. Peki sen?

+gidelim..cok vakit kaybettik korkuyorum Arda

=neden korkuyorsun Anjeli?

+kızıma yalan yanlış şeyler enjekte ederler  ters tepki yapar diye.

Duygusal GüÇ..  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin