YENİ BÖLÜM
İLE
MERHABA
KEYİFLİ OKUMALAR
GÜZEL İNSANLAR
❣️
"Şimdi ben senin yanındayım korkma! Senin burada yalnız ve savunmasız kalmaman gerekiyordu. Neden tek kaldın? "Zed, kendinden beklenmeyen bir tonda sormuştu soruyu. Bu yerin önemini biliyordu, yalnız bir kız savunmazdı burayı. Tina konuşmaya başladı.
"Kimse böyle olsun istemedi. Olaylar,sandığından da farklı boyutta. Hatta benim bildiğim bile belki daha azı,dış dünyada ne gibi karanlıklar türedi bilemiyorum. Tek bildiğim aynı tarafta olanları güçsüz kılmak adına parçalamaktı. Öylede oldu ,artık bir araya gelemiyoruz. Neredeyse bir ay olacak. Yaşıyorlar mı emin dahi değilim. !"
Korku ile titredi genç kız. Ölüm korkusu onu hep ürpertmişti. En çokta sevdiklerinin yok oluşunu hissetmek. Hala beyaz örtüde olan Onur abisine inanamıyordu. Vicdanı sürekli sorguluyordu.
Zed durumu anlamış olacak ki ;
" Ölüm olmasa yaşamak güzel anılar biriktirmek için hiç bir nedenimiz olamazdı. Herkes ebedi olduğu için kötülük daha çok kol gezerdi. Üzülme artık , eminim inatçı abin bir yolunu bulur gelir. "İkiside gülümsedi. Tuna inattı buna katılıyordu. Ama karanlık güçler onlardan daha inattı. Hedefleri için masum insanları hiç düşünmeden YÖK edecek kadar gaddarlardı.
"Umarım" dedi Tina.
Şiddetli bir gök gürültüsü ile ikiside aniden yerinden sıçradılar. Hava billurdu. Şimşek için gereksiz zamandı. Bir kaç patırtı daha koptu.
"Kim var orda!"
İkisi de ayni anda kılıçlara sarıldılar. Sanki bir ordu koridorlarda koşuyor gibiydi. Gölgeler evet gölgeler ,hemde büyük boyutları olan kocaman gölgelerin yansıması karşı duvardaydı.
Sona doğru boyutlar küçülmeye başladı. Sesler ise teke düşmüştü. Yavaş ve emindi. Sessizce Zedin kulagına ;
"Bir fikrin var mı? "
"Üzgünüm. Sadece bir büyü kokusu alıyor gibiyim. "
Tina iyice titredi ;
"Olamaz Zed. Büyü ise karanlık içeri girdi demekki. Ah kalemiz gitti. "Zed inanamaz gözlerle kıza baktı ;"Ne diyorsun. "
"Güç sahibi olanlar büyü kullanırsa hayatlarına mal olur. "
Şimdi hatırlamıştı. İki gücün çarpışması o kişinin felaketi olurdu. İkisi gölgeleri unutmuştu ki yabancı ses ortama şimşek gibi düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal GüÇ..
FantasySONSUZ KARANLIK! Yada SONSUZ AYDINLIK! Her şeyin kaderi bir kıza bağlıydı. Berika devasa bir güce sahiptir. Gücünün kontrolünü sağlayamamaktadir. Duygu, heyecan, korku ve bazı basınç noktaları ve duygular gücünü tetiklemektedir.. Ailesi ve...