3-) Vampir Saldırısı

1.2K 88 18
                                    

1 hafta sonra:

Nazlıya anlattığımdan beri olayın üstünden tam bir hafta geçti. Bizim korkularimiz artiyormu yoksa azaliyormu hiç bir fikrimiz yok...

Zaten o olaydan sonra ali ve savaşı da hiç bir yerde göremedik. Çok gizemli ler ve cok onemli sırlar saklıyor lar...

Şuan nazliyla bir haftadır yaptigimiz şey kaçış planları yapıyoruz.

Ah ah hangi kafayla geldik biz buraya evimizde kalıp sıradan hayatimizi yaşamak varken öf.

--- Selin sabah erken saatlerde yada gece geç saatlerde esyalarimizi toplayip kimseye gorunmeden burdan kacabiliriz bence...

--- Olabilir nazli ama ben çok korkuyorum...

--- Bende korkuyorum ama burdan bir an önce kurtulmamiz gerekiyor. Güçlü olup burdan hemen kacmaliyiz.

--- Tamam burdan kacicaz bir birimize destek olucaz.

--- Her zamanki gibi...

--- Her zamanki gibi..

Nazlıyla beraber esyalarimizi hazirlamaya başladık. Gece geç saatte kacacaktik çünkü bekleyecek vaktimiz kalmamıştı.

Nazliyla sadece Yanımıza çok ihtiyaç duyduğumuz şeyleri aldık.. İkimizde de sadece bir sırt çantası vardı.

Hemen bizim evin korumalarindan birini aradım. Ve araba göndermesini istedim. Araba 2 saat sonra falan yanimizdaydi.

Gece:

Gece olmuştu ve nazliyla sırt cantalarimizi takmistik. Arabaya doğru yürümeye başladık. Görünürde hiç bir şey yok tu. Bu da demek oluyor ki basarabiliriz.

Hemen nazliyla beraber arabaya atladık. Anahtarı Çevirdim. Araba çalıştı ama hareket etmiyor. Sonra arabanın lastiklerinin patlatildigini gördüm.

Hemen arabadan indim. Hem de dört tekerleğini birden patlatmislardi.

Biz de yürüyerek kasaba dan çıkmaya karar verdik. Yürümeye başladık. O sıra da arkamizdan sisler çıkmaya başladı!!!!

Aramıza döndüğümuzde beş yada altı adam bizde bakiyorlardi. Aralarından biri konuştu...

--- Siz bu saatte nereye gidiyorsunuz??

--- Bu kasaba dan gidiyoruz tatil için gelmiştik. Tatilimiz bitti. Gidiyorduk...

--- Niye bu saatte??

--- Çünkü acil gitmemiz gerekti. Babam ve annem trafik kazası geçirmiş...

Bunları söylerken gözlerim dolmuştu. Gözlerimden yaslar akmaya başladı. Belki şimdi değil ama nazliyla bizim ailelerimiz trafik kazasında hayatlarını kaybetmislerdi...

Nazlıya baktığımda onunda benden farksız olmadigini gördüm. Hemen nazliya sarıldim...

--- Artık gidebilir miyiz??

--- Hayır.

--- Ne demek Hayır ya?? Size mi sorucaz? ?

--- Bu kasaba dan gitmek yasak buraya gelirken bilmiyor muydunuz??

--- Bilsek gelmezdik heralde... Sizin yok cadı dir yok vampirdir yok olağanüstü canlilardir bu saçma uydurmus oldugunuz şeylere inanmiyoruz. !!!!!!!

--- Ama biliyor sunuz??

--- İster istemez burda kalınca öğreniyorsunuz...

--- Gidemezsiniz...

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin