4-) Ali'ye Kurt Saldırısı

1.1K 86 10
                                    

Uyandigimda hala odada ve yatakta kan bağlanmış bir şekilde yatıyordum. Burada gerçekten çok sıkılmıştim ve korkuyordum.

Odaya ali girdi ve bana yaklaşmaya başladı..

--- Sakın bana yaklaşmaya devam etme...

--- Selin bak bunlar için Üzgünüm.

--- Üzgün olman hiçbir şeyi degistirmeyecek o yüzden defol dur yada biz defolalim hem burda kalmak istemiyoruz.

--- Selin bu Kasabadan çıkış yok anlamıyor musun??

--- Anlamıyorum. Anlatsana belki o zaman daha iyi anlarım.

Şuan yapmaya çalıştığım şey gerçekten delilik ama ne yapabilirim vampir olup olmadigindan emin olmam gerek. Onu sinirlendirmeye çalışıyorum.

--- Selin sakin olmam gerekiyor o yüzden yapma.

--- Yapıyorum nolur ısırır mısın?? kanı mı falan mı emersin?? senden korkmuyorum...

--- Selin beni kiskisrtmaya çalışma.

--- Yaniliyorsun seni kiskirtmaya calismiyorum. Nazlı uyansin artık bizi burdan çıkar.

--- Tamam ama sadece burdan Kasabadan cikimazsin.

--- Orasını anladık.

Biz böyle konuşmaya devam ederken nazli hafiften gözlerini açtı. Ona gulumsedim ve Aliye tekrar döndüm.

--- Sözünü tutma vakti. Bizi burdan çıkar.

--- Tamam çıkarıyorum.

Nazlı ayağa kalktı ben onun koluna girdim ve ali bizi bu lanet olası yerden çıkardı. Kendi çıkamadığı için bizi bırakmak zorunda kaldı.

Biz de nazliyla beraber eve gittik. Kendimizi koltuklara attık. Karnimiz da çok acıktıgi için ben birseyler hazirlamaya başladım. Beraber birseyler atistirdik.

Ben biraz dışarı çıkmak istedim ve kasaba da dolanmaya başladım. Herkez bir işlerle meşguldu. Bazıları yemek yapmakla meşgul bazıları dedikodu yapmakla.

Biraz dolandiktan sonra yaşlı bir teyze gördüm. Ona yardım etmek için yanına gittim.

--- Teyzecim yardım edebilir miyim??

--- Yok evladım ben kendim giderim.

Ben teyzeyi tam dusecekken tuttum. Ama teyzeyi tuttugumda elektirik carpmasi gibi bir şey oldu. Anlamadım.

Teyze benden ellerini çekerek beni incelemeye başladı.

--- Başın bela da kızım.

--- Efendim?? Anlamadım. Ne demek başın bela da.

--- Sana biri bağlanmış kızım hemde vampir.

--- O da ne demek??

--- Seni asla birakmayacak...

--- Teyze sen cadı falan misin??

--- Ya ya oyleydim ama artık çok yaşlandim sadece gücümün yettigi kadar büyü yapabiliyorum.

--- Peki bana bağlanan bu vampir kim?

--- Onu senin kalbin söyleyecek ben geleceği görebiliyorum. Mutlusun ona asiksin..

--- Ben kimseye aşık değilim.

--- Şuanlik. Ama zamanı gelince olacaksın.

--- Olmicam.

--- Görürüz güzel kızım. Haa bu arada 2 gün sonra verilecek kurbandan haberin var mı??

--- Kurban??

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin