25-) Benim Sevdiğim Adam Böyle Yapmazdı

649 57 34
                                    

Evet arkadaşlar ilk önce şu açıklamayı okuyun bakalım. Evet ilk önce söylüyorum ki bölümün sonu mütüşlü ama sakın beyninizin içindeki şeytana uyup en sona gidip hikayenin sonunu okumayın. Yavaş yavaş tane tane okuyun bakalım. VE BÖLÜMÜN SONUNDAKİ SORULARA MUTLAKA CEVAP VERMENİZİ İSTİYORUM VE SİZİ ÇOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM <3

Uzun zamandir girmedigimiz evime bugün nazlisiz, aliyle giriyordum. Ev degismemisti ama biraz tozlanmisti. Etrafa baktim bir kac dakika. Sonra yanimda alinin de oldugunu hatirlayinca özlem kokan havayi dagittim.

S: Evi gezebilirsin. Burasi bizim nazliyla evimiz.

A: Gercekten güzelmis uzun zamandir  hatta baya bir uzun zamandir boyle yerler görmemiştim dünya çok degismis.

S: Evet degisti. Hersey. Neyse istersen sen uzerini benim odamda degistirebilirsin. Uzerini degistirince yine istersen gezmeye cikabiliriz.

A: Olur odan neresi?

S: Yukardan sagdan ikinci kapi.

Burda kan olmadigi icin hastaneye de ugramamiz gerekiyor cunku aç kalamayiz. Belki insanlarin haklarindan kullanicaz ama olsun. Bisey olmaz heralde.

Ali uzerini degistirip gelince bende hemen uzerimi degistirdim. Bizim nazli ile uzaktan yürüttügümüz sirketimize geldik. Herkez beni gormeyi beklemiyorlardi. Uzun zamandir görmüyorlardi cunku. Ve bunun uzerine biraz daha beyazlamis tenim ve biraz daha parlak gozler bana hava katmisti tabiki.

Ali ve ben yan yana yürürken kizlarin aliye olan sulu agizlarini ortadan ikiye ayirmak istiyordum. Zaten karnim acti. Kan icmemistim. O yuzden dikkatli olsalar iyi ederlerdi. Yoksa benim öğle yemegim olacaklardi.

Benim odama geldik ve sandalyelere oturduk. Birer kahve söyledik. Ali etrafi inceliyordu. Ama yakinda alisir. Bir kere cikti o kasabadan bundan sonra hep de cikabilir bence. Hatta bu taraflara bile tasinabiliriz belki.

Kapi caldi. Ben "gir" komutunu verince kapi acildi. Ve bizim diger ortak olan ECE yani nam-i deger benim bir nevi rakibim gibi birsey. Nazli bunun ne kadar iyi biri oldugunu soyleyip durmustu. Bende onu kiramayip ortak olmayi kabul etmistim. Bok girseydi kafama da kabul etmeseydim.

E: Ay selincim sen nerdesin ayol? Cok merak ettim seni tabi haber vermesen öldü derdik- allah bir nasip etmedi- ama neyse. Nerdeydin hem bu yakisikli da kim böyle. Diyerek aliyi işaret etti. Ben bunu öldürürüm. Bir dakika yaa neden öldürüyorum ne halleri varsa görsünler. Sorusunu duymazdan geldim ama ali sağ olsun tabi o bu işin peşini bırakmadı. Elini ece ye uzattı ve 'ben ali. selinin sevgilisi ali' demez mi? valla der. dedi zaten. Bunu duyan ece ise yüzüne sahte bir gülüş ekledi. Bu kesin yine bir haltlar çevirecek. Ama ben bir vampirim öyle değil mi her halukar da onunla alt edebilirim. 

Ece sonunda odadan siktir olup gittiğinde aliye öldürücü bakışlar atmaya başladım-tabi gerçek öldürücü bakışlar- değil.

A: Ne var? Bulsan öldürecekmişsin gibi bakıyorsun.

S: Zaten öldürücem.

Aliye yavaş seri hareketlerle yaklaşmaya başladım. O ise olduğu yerde dikilip beni inceliyordu. Ne korku belirtisi? ne geriye bir kaç adım hiçbirini yapmıyordu. Tam önünde durduğumda bir şeye odaklanmış gibi aynı yere bakıyordu. Bakışlarını takip ettiğimde dudaklarıma baktığını anladım. Bu sefer de kaşlarım çatık bakmaya başladım.

S: Ali sende iyice sapıklaştın haa!

S: Sana diyorum hey! içine ruh falan mı kaçtı senin?

A: Senin yüzünden oldu aklımı başımdan alıyorsun. Hem selin ben bir ölüyüm nasıl içime ruh kaçabilir ki hem de insan da değilim.

S: Anladık ali orasını da o zaman şimdi bende ölüyüm öyle değil mi?

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin