(En son ali ağaç evde evlenme teklifi etmişti ve selinde kabul etmişti.)
Dün geceden sonra Aliyle beraber tekrar yıldızlara bakarak uyumuştuk. Geri döndüğümden beri en huzurlu uykumdu. Geceyi de sarmıştık kocaman kollarımızla.
N: Selin, hadi artık geç kalıyoruz.
S: Tamam nazli, ben çocuklu bir bayanım hemen öyle hazır olamıyorum.
N: Aman ne çocuklu bayan, Gece suan yanında bile değil.
S: Her neyse işte nazli.
Uzerimi değiştirdim ve rahat bir şeyler giydim. Kurtlar ve vampirler olarak dövüş çalışacaktık. Aslında kendi aramızda.
A: Herkes geldiğine göre, artık başlıyoruz. Eş seçimini tabiki de kura ile seçeceğiz.
S: Niye o kadar uğraşıyoruz ki. Herkes istediğinle olsun.
A: Kızlar muhtemelen birbirini seçer. Bu da ilerde bir erkekle nasıl dovusecegenizi sizi düşündürür.
1- Ali
2- Selin
3- Nazlı
4- Savaş
5- Aylin
6- Emir
7- Pelin
8- OnurHakem ise bizim minik Ezgi'ydi. Bir hakem bulamamıştık ve en adil onun karar vereceğini düşünmüştük. Hem de onu aramıza alıp bize ısınmasını sağlamaya çalışıyorduk.
Aylin- Onur
Nazlı- Emir
Savaş- Pelin
Selin- AliEslestiginde ilk sıra bizimdi.
Karşı karşıya geçip birbirimize selam verdik. İkimizde bir hamle yapmıyorduk. Güç kullanmak ise yasaktı.
Sonunda ben ona doğru koştuğumda tam yumruk indirecektim ki ayağıma çelme takmasıyla yeri boyladım. O da beni boynumdan tutarak yere sabitledi.
A: 1- Hiç bir zaman ilk sen saldırma!
Elini boynumdan çekip arkasını döndüğünde hızla kalktım ve son anda dönüp bir yumruk cakacakken eğildim, ardından yüzüne bir yumruk indirip ayağımla karnına bir tekme çaktim. Böylece bir kaç metre sürüklenmiş oldu. Hızla sürüklendiği yere gidip ayağımı kalkmaması için sırtına koydum.
S: Ve 2- Asla düşmanının işini bitirmeden ona arkanı dönme!
Ayağımın tutulduğunu ardından havada döndürüldüğümü hissettim. Hava da ters bir takla atarak ayaklarımın üzerine bastım.
Gözlerimi kısarak karşımdaki Aliye baktım. Ardından bana koşmaya başlayınca bende ona doğru son hız koştum. Ali hızını kullanarak arkama geçti ve kollarimi arkamda caprazladi. Ne yapıyordu bu manyak kollarım birbirinden ayrılacaktı şimdi.
S: Ahh!! Bırak kollarımı!!
A: 3- Asla ve asla canının yandığını düşmanına hissettirme!
Nefesimi dışarı verdim ve arkaya doğru kafa attım. Ali geri çekilmek zorunda kaldığı an onu ittirdim. Yere boynu boyunca uzanırken sersemlemis gibiydi. Direk kendimi üzerine attım. Ali tam bana hamle yapacaktı ki kollarını iki yandan tutup yanlarında sabitledim. Ve ona yaklaşmaya başladım.
Ve tabiki de oyuna geldi. Gözleri yavaşça kapanırken alaycı bir gülümseme takındım.
S: 4- Karşı cinsin seni tavlayıp tuzağa düşürmesine izin verme!
Tam üzerinden kalkiyordum ki kollarimdan tutarak beni yana savurdu. Pekala.
A: Sende bu kadar güzel olma o zaman?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
VampireAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...