16-) Gizli Kitap

712 75 40
                                    

Bugün gerçekten sinirli bir şekilde uyandım. Nazlı savaş ve ali bana inanmiyorlardi. Sinirlerim çok bozuk. O yüzden hemen kalkıp uzerimi değiştirdim. Kimse görmeden evden çıkıp ormana doğru koşmaya başladım. Bir ağaca tırmanıp oturdum ve hayvanları izledim. Derken bir geyik gördüm. Ona yavaşça yaklaşıp ani bir hareketle yakaladım. Vampir dislerimi çıkararak boynuna geçirdim. Kanini emdikten sonra agzimi da elimle silerek eve geri döndüm. Yapacak bir şey olmadığı için evi gezmeye başladım. Bir sürü oda vardı. Koridorlari geçtim geçtim. Hiç gelmediğim bir koridor görünce biraz şaşırdım ama sonra toparlandim. Bu koridorda sadece bir tane kapı vardı. Kapıyı açmaya çalıştım ama açamadim o sırada oradaki bir kutunun içinde duran bir anahtar gözüme çarptı hemen onu alıp kapıya denedim. Ve yes. Açılmıştı. Hemen içeri girip kapıyı kapattım. Burası dev bir kütüphaneydi. Her şey ile ilgili kitap vardı. Ama kütüphanenin içinde bir kapı daha vardı. Orasının kapisida kilitliydi aynı anahtarla o kapıyı da açtım ve içeri girdim. Burda ise her tür doğa üstü varlık için silah vardı. Benim gözüme çarpan ise kilitli bir kasaydi. Onu açmaya çalıştım ama bir türlü açamadim. Vampir gücümu de kullandım ama yok acilmiyordu. Özel bir kasaydi bu. Acaba içinde ne vardı. Bence harika bundan sonra bu kasayı açmaya calisacagim nasıl olsa işim yok. Hemen burdan ve kütüphaneden çıktım ve anahtari aldigim yere bıraktım. Kendi odamin koridorunu bulmak zor olmadı. Nasıl olsa vampiriz. Kendi odama girdim ve nazliyi gördüm. Onu umursamadan gidip yatağıma yattım.

N: Benimle konuşmaya cak misin selin?

S: Efendim canım. Birsey mi dedin?

Aslında dediğini duymuştum. Biz vampirler fısıltı halinde söylenmiş şeyleri bile duyuyoruz.

N: Selin duyduğunu biliyorum.

S: İyi. O zaman şimdi de sen beni duyuyorsun. Odamdan çık!

N: Selin izin ver konuşalım işte.

S: İstemiyorum. Git!

N: Hayır gitmicem!

S: O zaman seni cikarmasini bilirim.

N: Hadi ya nasıl yapacak missin?

Hemen gözlerimi siyah yaptım ve ona bakmaya başladım. O bana korkuyla bakıyordu.

N: Oha selin beni öldürecek misin?

Gözlerimi hemen eski haline döndürdüm.

S: Tabiki hayir. Sadece korkutmak için yaptım.

N: İyi. Şimdi gidiyorum ama geri gelicem.

S: İyi nazli iyi.

Nazlı odadan çıkınca bende odadan çıktım ali ve savaş bahçede dövüş yapıyorlardı. Onları izledim. O sırada Alinin hırka sinin cebinde parlayan bir anahtarlık gördüm üzerinde de bir sürü anahtarlar vardı. Hemen aşağı indim ve ali ile savaşın yanına geldim. Onlar dovusmeye devam ederken düşüyormus gibi yaptım ve anahtari aldım. Sonra yapmacik bir şekilde gulumseyip içeri girdim. Tekrardan ezberimde tuttuğum koridora gittim ve kapısını açtım içerde gizli odanın da kapısını açıp içeri girdim. Elimdeki anahtarliga baktım ve olabilecek anahtarları teker teker denedim. Ve sonunda açmayı başardım.

Ne yani? İçinde sadece bir kitap mi vardı? Siyah kaplı defter? Müthiş gerçekten. Ama bu kadar saklı ise kesinlikle bir şeyler vardır. Hemen kitabı aldım. Kasayı kapatip kütüphaneden çıktım. Odama gittim ve ilk sayfasını açtım.

"VAMPİRLER DE ÖZEL GÜÇLER"

Anlaşıldı bu kitabın neden bu kadar gizli tutulduğu. Hemen sayfaları karıştırmaya başladım.

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin