Alinin ağzından:
Savaşla beraber nazli ve Selini alıp bizim Odamıza getirmistik. İkisini de ayrı ayrı yataklara yatirmistik. İkimizde çok unzunduk. Onlar suan ölüydü. Bir daha geri gelmeyeceklerdi. Keşke Selini daha onceden Vampire çevirmiş olsaydım o zaman suan ölü bir şekilde önümde yatmış olmazdı.
Savaşın ağzından:
Ölmek. Ölmek kötü bir duyguydu. Peki ya nazli çok cani acıdi mi acaba? Tabi acıdi salak savaş. Kız önünde cansız bir şekilde yatıyor. Sen neler düşünüyorsun...
--- Abi ne yapıcaz şimdi onları öyle olur olmadık bir yere de gomemeyiz..
--- Biliyorum savaş. Zaten onları öyle gommeyecegiz.
--- Abi??
--- Söyle ne oldu??
--- Ben nazliyi çok seviyordum.
--- Bende savaş bende Selini çok seviyorum ama yapacak bir şeyimiz yok ki!!!!
Alinin ağzından:
Savaş daha fazla sinirlerimi bozmadan hemen odadan çıktım. Benim Selinimi öldüren vampiri de büyük meydanda ellerini kolları bağlattim. Düzenli olarak dövdürüp onu aç bırakıyorum ölmesi yakındır.
Kurban işleriyle ilgilenen kadın benimle konuşmak istemiş onunla konuşmaya gidiyorum. Hemen evine gittim kapıyı çaldım. Kapıyı açınca ilk etrafına baktı sonra da beni içeri soktu. Ona kaslarım çatık bakıyordum.
--- Ne istiyorsun neden çağırdın??
--- Kurban ile ilgili. Dün gece iki kişiyi aldınız ama ondan sonra onlar öldürüldü. Yani anlaşma hala geçerli değilmi??
--- Dert ettiğin şey bu muydu??
Deyip alayli bir şekilde güldüm. Onlar gibi iki insan ölmüş bu kadın hala nerde?
--- Evet buydu başka ne olabilirdi??
--- Sizin gibi iki insan dün gece öldürüldü ve sen umursamiyorsun..
--- Neden ki? Zaten sizin yanınıza gelince onların kanlarını emip oldurmeyecek miydiniz??
--- Biz kimseyi öldür muyoruz. Onları sadece Vampire dönüştürüyoruz..
--- Sizin soyunuz kurumasın diye bizim mi soyumuz kurusun yani??
--- Sizden sadece bu kasaba da mı var ha? Dışarda milyarlarca insan var. Ama sadece siz goremiyorsunuz. Çünkü buradan cikamiyorsunuz...
Dedim. Onların ne kadar güçsüz olduğunu yüzüne vurarak. Her şey zaten üstüme geliyordu. Önce selin gitti. Bunlar da başıma kaldı..
--- Bu seni son uyarmam olsun!! Bir daha asla bir Vampire kafa tutma.
Kapıyı çarptım ve hemen ordan çıktım. Yeter Be herseyden bıktım. Sevdiğim insanları kaybetmekten bıktım. İlk ve tek aşık olduğum kadını kaybettim.!!!
Hemen bizim kendi bölgemize geldim. Uzaktan selini mi öldüren vampirin acı çekisini izledim. Onun acı çekmesi içimi rahatlatiyordu ama sonra canım yine acimaya basliyordu. Gidip bir yumruk çaktim. Daha çok acı çekmeye başladı. Onu öyle gördükçe daha hızlı daha hızlı çaktim. Aç olduğu için direnemiyordu bile...
Savaşın ağzından:
Tek başıma olduğum zaman bizim bolgedeki evin arkasındaki yerde oturur kafa dinlerdim. Şuan pek öyle bir durumda değilim yanlız olmayı istemezdim yanımda nazli olmasını isterdim. Ama yine burda ve yalnızım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
VampiroAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...