27-) Selinin Ablası

516 54 49
                                    

Hadi bölüm ithafı cisemiyy 'e gelsin.😘😘😘

Nazlının ağzından:

Selin hala uyuyordu. Onu bir türlü uyandiramamistim.  Bende biraz kafa dağıtmak için sirkete gitme karari aldim. Uzerimi degistirdim ve sirkete gittim.

Herkez basiyla selam veriyordu bende onlara öyle cevap veriyordum. Odama gectim ve sonunda diye gecirdim icimden burasini gercekten cok özlemisim. Kapi caldi. "Gir" komutunu verdim. Gelen eceydi.

E: Aaa nazlicim sen buralara gelirmiydin?

N: Gòrdügun gibi geliyormusum.

E: Ay ay iyi yapiyorsun.

Uzerine baktigimda siyah mini etegi siyah topuklu ayakkabilari beyaz kisa gomlegi ve uzerinden hic cikarmadigi kolyesi.

N: O kolyeyi hala cikarmiyormusun?

E: Aaa hayir. Kendisini seviyorum..

N: Bence artik cikar derim.

E: Cok saol ben almayayim.

N: Kendin bilirsin bir arkadas tavsiyesi vereyim dedim sadece..

E: Arkadas oldugumuzu bilmiyordum.

N: Hay aksi bende bilmiyordum sana bu guzel terimi yakistirdigim icin ozur dilerim.

E: Yaa oyle demek. Sen kendini ne saniyorsun?

N: Seni burdan derhal kovacak kisi saniyorum.

E: Hic guldurme beni nazliii. Sen ve birisini kovmak.

N: Cik şu odadan hemen ece.

E: Iyi tamam be yemedik odani.

Ece odadan ciktiktan sonra 1 saat yada 1 bucuk saat falan islerle ugrastim. Sonunda islerimi bitirdikten sonra eve gittim. Savas koltukda uzanmis televizyon izliyordu.

N: Selin uyandimi?

Sa: Hayir uyanmadi.

N: Nasil kendisi icin guc toplayacak? Kan icmesi gerek.

Sa: Merak etme ben kan yoluyla vucuduna kan ulastirdim. Ama cok fazla bir miktar degil. Cunku ne olacagini bilemezdik. Ama selini yine de baya bir guclendirir.

N: Tesekkur ederim savas sen olmasan ben ne yapardim bilmiyorum iyiki varsin.

Sa: Sende iyiki varsin nazli asil sen olmasan ben ne yapardim.

N: Hadi o zaman seline bakalım.

Beraber selinin odasinin önüne geldik. Kapiyi acip iceri gectim ama selin yataginda degildi. Nasil yani? Onun burada olmasi gerekiyordu. Her yeri aradik ama bulamadik. Masanin üzerinde bir not vardi.

"Biraz daha dikkatli olmalısınız! Ama bundan sonra kendiniz için. Çünkü bugün selin arkadaşımızı sonsuzluğa yollayacağız.😋"

Ah bu da kimdi ve selini neden öldürmek istiyordu. Ama ben kardesimi ölüme teslim edecek değildim. Selin belki ölüm meleģi olabilirdi ama ölümsüz değildi. Ölebilirdi. Bir sinirle odadan çıktım. Hızlı davraniyordum çünkü o ölürse benim hic kimsem kalmayacakti. Ayagima bir sey takilmasi ile az daha dusecektim.

Yere egildim ve uzun zamandir gormeye alisik oldugum bir kolye ile karsilastim. Iyi de ece nin kolyesinin bizim evde ne isi vardi. Savasa dondum.

N: Ece adinda bir kadin bugun bize geldimi?

Sa: Hayir bugun hic kimse gelmedi. Neden ki?

Elimdeki kolyeyi savasa gosterdim. Savas kolyeyi alip incelemeye basladi. Kaslarini kaldirmasi ile bir islerin dondugunu anlamistim.

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin