26-) İhanet

634 58 195
                                    

BÖLÜM İTHAFI: hamz57

A: Sen ne dediğini biliyor musun?? Bir öylesin bir böyle kendine gel artik. Çünkü ben yoruldum..!!! Anliyor musun??

S: Ben sana burda ne diyorum sen ne diyorsun! Ali farkinda misin seni sevdigimi söyledim!!!

A: Ben de sana, sana inanmadigimi söylüyorum selin!

S: Bana yalanci demeye mi çalisiyorsun yani?

A: Ne anladiysan o !!!

S: Sana gercekten inanamiyorum!

A: Benim sana inanmadigim gibi mi?

S: Allah senin belani versin!!

Onu düşünende kabahat zaten. Ne diye düsünürsün allahin salagini birak kendi isine baksin görsün gününü. Aldin iste sen boyunun ölçüsünü. Al bak güvendin iste neler oldu. Allah benim de belami versin...

Kendimi gelişi güzel yatagima attim. Daha sabah olmasina çok vardi. Uzerimi degistirdim ve telefonumu da alarak disari ciktim. Biraz kafami dagitmam gerekiyordu.

-------

Yolda bilmem kaç saattir yürüyordum. Yani anlamadigim şu ali neden birden değisti. Hayir bilsem belki düzeltirim. Ya da ben ona ne yaptim da bu kadar sinirlendi.

Arkamdan birinin ıslık öttürmesi ile durdum. Bir bunlar eksikti. Ama belki sinirlerim yatışa bilirdi ha?

×: Selam. Guzellik bu saatte burda ne işin var?

S: Burda hesabi kesilmesi gereken biri varmis da onun icin geldim.

Arkami döndüm ve cocugun üstüne gitmeye basladim. Gözlerim ani bir sekilde kirmiziya döndü bunu gören çocuk da geri geri gitmeye basladi. Ben de onun üzerine gitmeye devam ettim. Yanina gittigimde yakalarindan tuttum ve havaya kaldirdim.

S: Demek isteyecegin son bir söz?

×: K-karim v-var c-cocuklarim v-var n-nol-lur b-bir sey ya-pma!!!

S: Emin misin sana inanayim mi?..

Dedim dudaklarimi büzerek. O bir dudaklarima sonra da gözlerime bakti ve kafasini salladi. Ee gercekleri ögrenmek zorundayiz dimi? Etki altina aldim ve sormaya basladim.

S: Karin, cocuklarin var mi?

×: Yok.

S: Neden yalan söyledin!?

×: Senin beni öldürmemen icin.

S: Şimdi seni ne yapayim?

×: Öldürme.

Gözlerimi devirdim hem bana bulasiyor hemde öldürme diyor. Kafayi yiyecegim.

S: Bu gördüklerini unut ve yoluna devam et!

×: Tamam.

Onu yere indirdim ve ellerimi silktim. Ve yoluma kaldigim yerden devam ettim. Sabah olmaya baslarken sonunda eve gitmeye karar verdim.

Eve geldigimde kapiyi anahtarim ile actim. Salona gidip kendimi koltuga attim ve isiklari birden acildi.

S: Ne var nazli?

N: Bu saate kadar nerdeydin? Seni cok merak ettim.

S: Etme o zaman!

N: Selin nerdeydin dedim!!

S: Yürüyordum nazli!!!

N: Gecenin o saatinde mi? Bilmem farkinda misin ama burasi o kasaba degil!!

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin