İnternetim geldiiii. Çok mutluyummm. Bölüm atabileceğim😂
Şimdi sizden bir şey isteyecegim. Benim yarın TEOG adı verilen bir sınavım var. Bana dua edin miniklerim. Kan parçacıklarim😂 ne garip isim oldu. Sjjsjs neyse dualarınızı edin lutfen sizleri çok seviyorum❤
Aylinden:
Em: Bu dansı bana lütfedermisiniz?
Ay: Tabiki.
Kalbimin sesi 10 kilometreden duyulacak gibi atıyordu. Kurtların da kulaklarının iyi işittiğini varsayarsak Emir benim kalp atışlarımı duyabiliyordu.
Buraya geldiğimden beri belki başımızdan bir sürü olay geçebilirdi. Belki bir sürü şey atlatabilmistik ama en iyisi sayamadığım kadar dostluk, kardeş ve bir aşk kazanmıştım. Bunlar bana yeterde artardi. Başka hiçbir şeye ihtiyacım yoktu.
Şimdi sevdiğimin kollarında dans ediyordum. Mutlu, huzurluydum. Daha da doğrusu hiç olmadığım kadar bendim. Sanki kendimi bulmuş gibi hissediyordum. Tamamlanmış. Tamamlanmış bir ben hissediyordum.
Güzeller güzeli bir kardeşim vardı. Bana benziyordu. Sevdiği biri vardı. O da sanırım doğal olarak benim eniştem mi oluyordu? Evet sanırım öyleydi. Bir sevgilim vardı. O da beni herseyden daha çok değerli hossettiriyordu. Sevgilimin bir kardeşi vardı onun da bir sevgilisi vardı. Sonra kardeşimin kardeşi gibi gördüğü bir kankasi yada kardeşimi demeliyim? Fark etmez. Daha ne isteyebilirdim ki?
Koskocaman garip yetenekleri olan yaşamayan, tüyleri olan bir ailem vardı. Hepsini ayrı ayrı seviyordum.
Bu partiyi istememim sebebi ise, Sevgilim tabiki.
Onu her an yanımda görmek istiyorum. Her zaman o gülen gözlerine bakmak mutlu olmak istiyorum. Yanında durarak onu bunaltmak sıkmak ve sonra sen benden sıkılıyorsun diyerek trip atmak istiyorum. Hepsini istiyorum. Hepsini.
Ama engel olan bir şey daha var. Ben Emir'i çok seviyorum ve ondan ayrılma düşüncesi beni yerle bir ediyor. Biz melezler ölümsüzüz vampirler de haliyle ölümsüz. Ama ya kurtlar? Onlar ölümsüz değiller ve onların bir gün ölecek bir varlık olmaları canımı sıkıyor. Emir den ayrı kalma düşüncesi beni deli ediyor ve sanırım olmayan yaşamayan kalbimde bir kazık yarası açıyordu. Evet insanlar gibi değiliz kalbimde bir yara açılıyor bile demiyoruz onun yerine kazık yarası açılıyor diyoruz çünkü kazık bizim sonumuz onu kalbimizde hissettiğimiz an vücudumuzda ki bütün büyü çekilir ve kalbimiz yavaş yavaş yok olmaya başlar. Sonunda bir kalbimiz kalmadığı zaman ise, ÖLÜRÜZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
VampireAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...