41-) İnsan? Vampir?

449 58 13
                                    

41. Bölüme geldik
'tatlı vampircikler' 41 kere maşallah deyip başlayalım 😁

Korkuyordum, hem de çok. Geri dönmek istemiştim ve dönmüştüm. Ama ya insansam??

Vampir olmak istememiştim. Bunun için bir sürü yol bulmaya çalışmıştım. Aliye karşı koymuştum. Sırf vampir olmamak için aliden uzaklasmistim. Ama başaramamış, yenik düşmüş ve vampir olmuştum! Peki şimdi niye insandım.

Ölürken, vücudum tamamen kansız ve kurumustu. Şimdi ise hiç olmadığım kadar canlı ama ölü gibi yorgun.

S: Ali ben, ben insan olmak istemiyorum.

A: Şşş lütfen sakin ol tamam mı? Bir yolunu bulucaz. Ama sen insan değilsin beni duyuyorsun değil mi?

S: İnsan olmadığımı neye güvenerek söylüyorsun ali...

A: Kokundan meleğim. Kokundan. Hala vampir gibi kokuyorsun. İnsan gibi kokmuyorsun.

S: O zaman neden böyle oldu??

A: Orasını bende bilmiyorum ama araştırıcaz.

S: Gece nerde?

Ay: Hiç sormayacaksin sanmıştım. Bekle hemen getiriyorum.

Aylin geceyi almaya gitmişti. Ben ise yatakda bacaklarımı bağlamış oturuyordum. Ellerime bakıyordum.
Aylin geldiğinde gece kucagindaydi ama çok huzursuzdu.

Ay: Ali. Pelin uğraşmış ama bir türlü icirememis. Neden olduğunu biz de bilmiyoruz.

S: Noluyor?

Ay: Gece. Hiç bir türlü kan icmiyormus. Zaten başka bir şey de yemiyormus. Hani bir ihtimal insan yiyecekleri yiyebilir diye denemisler ama yok.

S: Onu bana ver.

A: Selin hala sana ne olduğunu bilmiyoruz. Ve insan olup olmadığını da? Gece sana zarar verebilir. O şuan aç.

S: Ali farkında mısınız siz ama beni kızım kurtardı! O bana hiç bir şey yapmaz tamam mı? Şimdi Aylin sende onu bana getir!!

Ali kas göz işaretleri ile dışarı çıkmasını söyledi. Yine ne işler dönüyordu benden habersiz. Gelir gelmez sinirlerimin ziplamasina neden oldular zaten ','

Aylinin çıkması ile nazli, Savaş ve emir de odadan çıktılar. Hızla ayağa kalktım. Aliyi yakalarindan tutarak duvara yapistirdim.

S: Ne yaptığını sanıyorsun?

A: Bir şey yaptığım yok seni koruyorum.

S: Bak ali! Bana bir şey olduğu yok. Kızımı benden kacirmayi bırak! Yoksa hiç istemeyeceğin şeyler olur.

A: Bu halinle mi yapmayı planliyorsun??

S: Ne varmış halimde bir melek olduğumu unutuyorsun!

A: Sen ne kadar güçlüysen benim de o kadar güçlü olduğumu biliyorsun selin! neden hiç yardımcı olmuyorsun?? Kaç gündür perişan olduk hepimiz! Özellikle de ben!! Seni tekrardan kaybetmek istemiyorum! Anlamıyor musun beni!!

S: Kızımı benden kaçırarak mı koruyacaksın beni!

A: Hayır seni herkesten kaçırarak koruyacağım!

S: Ali bak ben iyiyim. Kendimi harika hissediyorum. Hiç olmadığım kadar canlı!!

Dememle birlikte ali yumruğunu duvara geçirdi. Koskocaman bir delik oluştu. Eli yarilmisti. Yarilan elini bana doğru uzattı. Eli iyileşmişti bile.

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin