Kapitola 6-Útok

7.5K 331 9
                                    

Už je něco po půlnoci a já s klukama furt kecám. Během večera se k nám přidali i Ben s Dannym. ,,Nevim jak vy kluci, ale já du spát." ,,My taky." ozval se Ben a lehl si. Všichni už jsme skoro spali když se domem ozval výstřel. ,,Co to sakra bylo?!" začal panikařit Luke. ,,Tomu se říká výstřel. Na to, že jsi taky mafián nic neznáš." zavtipkoval Danny. ,,Nechte toho vy dva!" zasyčela jsem na ně a nahmatala skrytou pistol za postelí. ,,Po pokoji mám skryté zbraně najděte si každý jednu." ,,Fajn" odpověděl Ben a otevřel šuplík se spodním prádlem. Všichni na něj zírali. Ben se vítězně usmál a vytáhl z šuplíku pistol. Kluci se na mě otočili. ,,No co...zdálo se mi to jako dobrá schovka." zrudla jsem. Možná by jsme se i rozesmáli kdyby se neozval další výstřel. Kluci začali běhat po mém pokoji a hledat zbraně. Nakonec ji všichni našli a se mnou v čele jsme otevřeli dveře do chodby. Kousek od nás se ve stínu krčili dva bodyguardi. ,,A to si říkáte chlapy vy bábovky." zašeptala jsem směrem k nim. Oni se zvedli a šli ke schodům. ,,Madam!" vykřikli a rozeběhli se dolů. Všichni jsme si vyměnili nechápavé výrazi a šli k zábradlí se kouknout. Náhlá jsem se dolů a spatřila matku ležet v kaluži krve. ,,Mami!" vykřikla jsem s bráchama. ,,Harry hned volej záchranku. Luku postarej se s těma dvouma o mojí matku a vy kluci jdete se mnou." všichni kývli a rozeběhli se. Otevřela jsem vstupní dveře a pomalu jsem se vyšla ven. Kluci mi byli v patách a já se opatrně procházela zahradou. Když už jsme byli skoro na konci zahrady uslyšela jsem hlasy. ,,No to se podívejme. Náš pan neporazitelný byl poražen." řekl jeden hlas posměšně. ,,Mají otce." zašeptal Danny. Koukla jsem se za roh a viděla jak se svítí v kůlně. Mávla jsem na kluky ať jdou za mnou. Opatrně jsem nahlédla dovnitř. Bylo tam pět chlapů a všichni byli otočení ke dveřím zády. ,,Takže až otevřu ty dveře zastřelíme všechny kromě toho uprostřed. Ten je můj." zašeptala jsem směrem k ním plán. Oni kývli a šli za mnou. Potichu jsem otevřela dveře a v tu samou chvíli začali Ben s Dannym střílet. Já si taky jednoho zastřelila. Jejich šéf se vyděšeně otočil. ,,V-vždyť to jsou jen d-děti. Jak jste to udělali." vykoktal ze sebe. Já se jen arogantně usmála. ,,Právě se díváš na budoucí šéfovou mafie." on otevřel překvapením pusu a toho jsem využila rychle jsem mu sebrala zbraň a tou svojí mu praštila do hlavy. On jen spadl k zemi. ,,Děkuji děti." ,,To je v pohodě tati." ,,Je vidět, že jsem vás vychoval dobře." to jsem se musela usmát. ,,Kluci odneste toho chlapa do mučírny." ,,Jestli by ti to nevadilo Abby dneska budu zjišťovat informace já." ,,Dobře se bav." mrkla jsem na něj a běžela před dům, protože jsem uslyšela sirény sanitky. Když jsem tam doběhla zrovna ji nakládali. ,,Díky kluci." objala jsem je oba a běžela k sanitce. ,,Jedu s vámi!" ,,Jste někdo z rodiny?" ,,Ano jsem její dcera." ,,Tak dobrá pojďte." kývl na mě muž. Já nastoupila a hned jsem přišla k mamce a chytla ji za ruku. ,,Všechno bude v pořádku mami. Jsi silná ty to musíš přežít." šeptala jsem.

Tak co myslíte? Přežije to nebo budu zlá a nechám ji umřít? Pište do kom. :D
Tak zatím

Ahoooj

Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat