,,Jsme tady!" zakřičím přes celý podnik. Všichni se překvapeně otočí na mou osobu. Já to neřeším a jdu si sednout ke klukům, kteří na nás začali mávat. ,,Tak co jste si dali?" zeptá se jich Ben když si sedneme. ,,Spíš co si dáme. Všichni." zakřenil se Danny. ,,Daniely?!" zvýšila jsem hlas. On se jen usmál. ,,Tak tady to je." ozvala se nějaká číšnice, která zrovna přišla ke stolu s tácem. Při dávání jídla, naschvál co nejvíc našpulila ty svoje umělý kozy na Harryho. Začala se ve mně vařit krev. Beru ho jako bratra a rozhodně neodpustím, aby si na něj dělala nárok taková plastika. Jo... Bratr... Na 100%. ,,Zlatíčko podal bys mi prosím příbor?" řekla jsem příšerně sladkým hlasem a zamrkala na něj. ,,J-jasně..." zakoktal a trochu zrudl. Někdo se nám tady stydí. Ta plastika jen protočila oči a odešla. ,,Hey co to mělo znamenat?" drkl do mě Ben loktem. ,,Nic jen mě ta nána srala." pokrčila jsem rameny. Denny s Benem na sebe mrkli, zachechtali se a dál to neřešili. Až teď jsem se koukla na talíř. PALAČINKY!!!! ,,Čekala jsem něco příšernýho, ale tohle je úplně boží!" zářila jsem jako sluníčko. ,,Chtěl jsem objednat něco, kde bude hodně hub, ale Harry mě zarazil." usmál se Danny. ,,DÍKY DÍKY DÍKY!!!!" padla jsem mu kolem krku. Jeho to překvapilo, ale nijak neodporoval. Sedla jsem si zpátky na své místo a pustila se do jídla. Když jsem dojedla-to měli všichni ještě skoro celý talíř- koukla jsem na Dannyho. Koukal někam do blba a nejedl. Podívala jsem se stejným směrem. Byla tam nějaká mladá, napudrovaná holka. ,,Danny! Ať tě to ani nenapadne!" okřikla jsem ho. To už jsem si získala pozornost těch dvou. ,,Ale notak Abby! Patnáct mi bude už za dva měsíce!" škemral. Protočila jsem oči. ,,Dělej si co chceš, mně je to vlastně jedno." mávla jsem rukou. On vystartoval rychleji než formule a už si to kráčel k té napudrované a její kámošce. Všichni tři jsme ho z dálky sledovali. Začal se s nimi bavit. Bylo vidět, že napudrovaná neměla moc rozumu a hned mu podlehla. Za chvíli už seděl vedle ní. Obrátila jsem se zpátky ke stolu a se slovy: ,,To už určitě jíst nebude." si přivlastnila jeho talíř. Po mém útoku na talíři nezbyl ani drobeček. ,,Hey něco se děje!" drkl do mě Ben. Koukla jsem se k tomu druhém stolu a vidím, jak ta holka odchází na záchod. Danny využil příležitosti a když se její kamarádka dívala do mobilu utekl za ní. ,,Panebože!" plácla jsem se do čela. Ani ne za dvacet minut se ty dva objevili zase u tamtoho stolu. Nána dala Dannymu pusu na tvář s nějaký lísteček. Ten se s ní rozloučil a s úšklebkem mířil k nám. ,,Tak co?" ptal se ho zvědavě Harry. ,,Amandě už bylo patnáct, takže jsem to tvrdil taky. Svést jí nebylo těžké a taky nebyla nejhorší. Zažil jsem sice i lepší, ale aspoň něco. Dala mi svoje telefoní číslo a myslí si, že mezi námi něco bude. Omyl." zákeřně se usmál a pod stolem roztrhal ten lísteček co mu dala. ,,Okey..." povzdechla jsem si. ,,Nechcete už jít zpátky do hotelu? Nemůžu Chloe neustále nechávat doma samotnou." kluci kývli. Harry i přes to, že všichni nesouhlasili zaplatil a pak jsme se konečně vydali domů.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]
AcciónŘekněte mi ať, někoho zabiju a já ho zabiju. Řekněte mi, ať někoho umučím a já ho umučím. Řekněte mi, ať přeberu pozici mafiánského Bosse a já přeberu pozici mafiánského Bosse. Řekněte mi, ať si najdu někoho s kým chci strávit zbytek života a... T...